Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورتی که نیمکت نشینی‌های کوتینیو تا پایان فصل ادامه داشته باشد، شاید شاهد یک انتقال بزرگ در تابستان باشیم.

طرفداری - فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا از شرایطش در این تیم راضی نیست و از منچستریونایتد هم پیشنهاد جدی دارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، پس از یک سال از پیوستن به بارسا، کوتینیو شرایط ایده آلی در این تیم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گران ترین خرید تاریخ بارسلونا از جایگاهی که در تیم دارد و فرصت بازی کمی که به او می‌رسد، ناراضی است. همان طور که جان آسپیازو، دستیار اول والورده هم تایید کرد، عثمان دمبله در فصل جاری گوی سبقت را از کوتینیو ربوده و خودش را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کرده است. اکنون چندین هفته است که کوتینیو در لالیگا بازی‌ها را از روی نیمکت شروع می‌کند.

بحث تا حدودی پست بازی کوتینیو است. در ابتدای فصل او نقش اینیستا را در تیم بازی می‌کرد اما از آنجا که در کنترل نبض بازی به اندازه اسطوره بارسا مهارت نداشت و بیشتر میل به هجوم داشت، تیم تعادلش را در فاز دفاعی و هجومی از دست می‌داد. این را شخص والورده در یک کنفرانس مطبوعاتی اعتراف کرد. نتیجه این شد که آرتور ملو به خط هافبک اضافه شود؛ دمبله به نیمکت برود و کوتینیو در پست نیمار بازی کند. در پستی که کوتینیو باز هم در آن چندان خوب عمل نکرد. اگرچه افت محسوس او از بعد از مصدومیتش مقابل اینتر شروع شد.

والورده پس از بازی با لوانته که کوتینیو علی رغم زدن تک گل بارسا، عملکرد ضعیفی داشت و به تنهایی 17 بار توپ را لو داد، به نوعی به ستاره برزیلی‌اش تشری زد و گفت اگر بازیکنی از جایگاهش در تیم راضی نیست، بجنگد و اوضاع را تغییر بدهد. در چنین وضعیتی، منچستریونایتد اخیرا با ایجنت کوتینیو تماس گرفته تا از شرایط موکلش و امکان جذبش بپرسد. شیاطین سرخ به ایجنت کوتینیو علاقه زیادشان نسبت به خرید این بازیکن را ابراز کرده‌اند.

فعلا کوتینیو هیچ برنامه‌ای برای جدایی ندارد. آن هم جدایی از تیمی که دردسرهای زیادی برای پیوستن به آن تحمل کرد. او مجبور شد درخواست خروج از لیورپول بدهد، شش ماه دیگر در این تیم بماند؛ قید بازی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا را بزند و حتی پرداخت بخشی از رقم درخواستی لیورپول را تقبل کند. کوتینیو قصد ندارد به این زودی تسلیم فشار بالای بازی در بارسا شود. از طرفی دختر دوم او به تازگی متولد شده و خانواده کوتینیو از زندگی در کاتالونیا بسیار راضی و خوشحال هستند.

با این حال تردیدی نیست که اگر وضعیت کوتینیو تا پایان فصل به همین منوال ادامه داشته باشد، او در تابستان دوباره درباره آینده‌اش فکر و تصمیم گیری خواهد کرد و آن زمان شاید به علاقه تیم‌هایی که اکنون دست رد به سینه‌شان می‌زند، پاسخ مثبت بدهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!

ستاره آلمانی می‌گوید هم رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو از سطح ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند.

طرفداری | تونی کروس معتقد است رئال مادرید می‌توانست با نتیجه سنگین‌تری بارسلونا را شکست دهد.

روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. در حالی که رئال در آخرین ثانیه‌ها موفق به زدن گل برتری شد، تونی کروس معتقد است تحت شرایطی بارسا با نتیجه سنگین‌تری برنابئو را ترک می‌کرد.

به رسم هر هفته، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen که به همراه برادرش فلیکس اداره می‌کند، شرکت کرد و طبیعتاً موضوع صحبت برادران کروس، ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. ستاره آلمانی به بررسی پیروزی مقابل بارسلونا و کیفیت دو تیم پرداخت. تونی کروس در این‌باره گفت:

حقیقت این است که ال کلاسیکو از نظر سطح کیفی، خیلی بازی خوبی نبود. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند و توپ‌های زیادی را از دست دادند. در واقع ما اگر خوب بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 4-0 بارسا را شکست دهیم. آن‌ها خصوصاً در نیمه اول اصلاً فشار زیادی نیاوردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا