Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:01:59 GMT

اولین دوشنبه بازار زمستانی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۰۲۲۳

اولین دوشنبه بازار زمستانی

فروشگاه بزرگ ایرانیان، با مساحتی بیش از شش هزار مترمربع، بزرگ‌ترین فروشگاه پوشاک ایران محسوب می‌شود که دارای بیست غرفه مجزا از انواع پوشاک زنانه شامل مانتو، پالتو، لباس مجلسی، شلوار، کیف و کفش و ... لباس‌های مردانه شامل کت و شلوار، کاپشن، سویشرت، پیراهن، ... و لباس کودک و نوجوان می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، اگر به دنبال لوازم‌آرایشی و بهداشتی، اکسسوری‌های زنانه و مردانه، انواع بدلیجات و لوازم دکوری منزل (مانند تزیینات داخل اتاق همچون پرده، رومیزی و آباژور) با قیمت مناسب هستید، می‌توانید از این فروشگاه خرید کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان

شاید شما هم وصف دوشنبه بازارهای فروشگاه بزرگ ایرانیان را شنیده، و حتی طعم شیرین خرید از آن را چشیده باشید.

یکی از دلایل احساس رضایتمندی و شادی به هنگام خرید از این فروشگاه، کیفیت و قیمت کالاها و ارائه تخفیفات در روزهای خاص، مانند آخرین دوشنبه هر ماه می‌باشد. 

در دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان چه می‌گذرد؟

این طرح از اوایل سال ۹۷ شروع شده و در آخرین دوشنبه هر ماه برگزار می‌شود و تمامی اجناس و کالاهای موجود در آن با تخفیف ۱۰ درصدی به فروش می‌رسد.

دوشنبه ۲۶ دی ماه، دهمین دوره از زمان برگزاری این طرح بوده و اولین دوشنبه بازار زمستانی محسوب می‌شود.

فروش فوق‌العاده زمستانی

سالانه در سه فصل بهار، تابستان و زمستان، جشنواره فروش فوق‌العاده برگزاری می‌شود که مورد استقبال فراوان مشتریان گرامی است.

همزمان شدن دوشنبه بازار دی‌ماه، با جشنواره فروش فوق‌العاده زمستانی ۹۷ این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا علاوه بر مزایای دوشنبه بازار از تخفیف‌های ۲۰ تا ۴۰ درصدی فروش فوق‌العاده بهره‌مند شوند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان در سال ۸۶ با هدف تعامل بیشتر با مشتریان، جلب رضایت آنها، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان گرامی راه‌اندازی شد.

از جمله خدمات این باشگاه ارائه تخفیف در روز تولد، سالگرد ازدواج و آخرین دوشنبه هر ماه - اطلاع‌رسانی اخبار فروشگاه از طریق پیامک، سایت، خبرگزاری‌های برتر ایران، شبکه‌های اجتماعی، بنرهای تبلیغاتی و ... - ثبت‌نام مشتریان در باشگاه مشتریان و ... می‌باشد.

شرایط استفاده از تخفیف دوشنبه بازار

افرادی که عضو باشگاه مشتریان هستند و یا اینکه قبلا از فروشگاه ایرانیان خرید کرده و شماره موبایل صحیح خود را به صندوقدار ارائه کرده باشند، می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

به افرادی که عضو باشگاه مشتریان نیستند، توصیه می‌شود یک یا دو روز قبل از آخرین دوشنبه دی‌ماه به فروشگاه ایرانیان مراجعه کرده و با انجام خریدی هر چند کوچک و مراجعه به واحد اشتراک، کارت عضویت خود را دریافت کنند.

واحد حواله

فروشگاه بزرگ ایرانیان آماده عقد قرارداد با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف برای خرید اقساطی پرسنل‌شان می‌باشد.

پرسنل این شرکت می‌توانند در طول سال با به همراه داشتن برگه حواله و مراجعه به واحد اشتراک، کارت حواله خود را دریافت کرده و خرید خود را انجام دهند. سقف خرید حواله توسط مسئولان سازمان مشخص می‌شود.

لوکیشن فروشگاه

امروزه با پیشرفت علم فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای پیدا کردن آدرس مورد نظر نیازی به سوال کردن از دیگران نیست و می‌توان به‌راحتی با نصب برنامه‌های مختلف یا جست‌وجو در گوگل‌مپ، مکان مورد نظر را پیدا کرد.

فروشگاه بزرگ ایرانیان با واقع شدن در خیابان قزوین، بازار امامزاده حسن (ع)، خارج از طرح ترافیک زوج و فرد بوده و به‌راحتی از مسیر خط اتوبوسرانی و خطوط BRT، اتومبیل شخصی، مترو قابل دسترسی است.

۲۴ دی ماه سال ۹۷ ( اولین دوشنبه بازار زمستانی ) تهران، بازار امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم، فروشگاه بزرگ ایرانیان، منتظر دیدار شما عزیزان هستیم.

انتهای رپورتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پوشاك دوشنبه بازار فروشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها در جریان معاملات نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۰۹ (دو هزار و سیصد و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۴۴۹،۹۰۰ (سه میلیون و چهارصد و چهل و نه هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۲.۳۸ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۴،۹۴۰،۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و چهل هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله‌ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۵۸۸ (چهل و چهار هزار و پانصد و هشتاد و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله‌ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۹۸۲ (چهل و هفت هزار و نهصد و هشتاد و دو) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۸ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۱.۱ درصدی، از ۷۶،۴۰۰ (هفتاد و شش هزار و چهارصد) تومان به ۷۷،۲۵۰ (هفتاد و هفت هزار و دویست و پنجاه) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله‌ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله‌ای با افزایش ۰.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۲،۱۴۱ (دوازده هزار و یکصد و چهل و یک) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۰۰ (یک هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۰۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با افزایش ۰.۷۷ درصدی، از ۴۴،۵۵۰ (چهل و چهار هزار و پانصد و پنجاه) تومان به ۴۴،۹۰۰ (چهل و چهار هزار و نهصد) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۱.۲۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۴۰،۷۰۰ (چهل هزار و هفتصد) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دینار عراق

دینار عراق، امروز به ۴۷ (چهل و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۱۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به ۴۱،۲۰۰،۰۰۰ (چهل و یک میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۲۴،۱۰۰،۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۰۷ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۴.۵۱ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۵۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و پانصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۷،۲۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر