Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس نامدارزاده روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون هزینه برق مصرفی این فروشگاه ها در هر قبض 12 تا 80 میلیون ریال است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه هزینه اجاره بهای این مغازه ها نیز که بیشتر آنها استیجاری است بسیار بالاست انتظار می رود با تجدید نظر در تعرفه برق مصرفی آنها زمینه کاهش قیمت اقلام مواد غذایی برای شهروندان بوشهری فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نامدارزاده اظهار داشت: در بوشهر بر خلاف شهرهای خوش آب و هوا وسایل سرماشی مانند یخچال، فریزر و کولر باید در بیشتر روزهای سال بصورت 24 ساعته روشن باشد که هزینه زیادی بر مراکز عرضه مواد غذایی تحمیل می کند.
وی افزود: در بسیاری از شهرها اقلامی مانند نان و آب بسته بندی حتی در مقابل واحدها صف داده می شود ولی با توجه به بدی آب و هوا در بوشهر نگهداری چنین اقلامی بیشتر باید در یخچال باشد.
نامدارزاده اظهار داشت: در این ارتباط پیگیری هایی نیز از طریق وزارت نیرو انجام شد ولی آنها تاثیرگذار واقع شدن پیگیری ها را منوط به مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس دانستند.
وی افزود: انتظار می رود با کاهش تعرفه برق مراکز اغذیه فروشان و تبدیل آن از تجاری به نیمه صنعتی زمینه ای برای کاهش قیمت ها در بوشهر فراهم شود.
نامدارزاده ادامه داد: افزایش هزینه مراکز بویژه در موضوع برق باعث شده تا برخلاف میل باطنی شاهد ابطال داوطلبانه پروانه کسب و تعطیلی برخی از این مراکز باشیم.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها برق خوش آب و هوا کاهش قیمت ها مواد غذایی وزارت نیرو جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، اگر به آسم یا سایر بیماری‌های تنفسی مبتلا هستید و یا آلودگی هوا نفس شما را تنگ کرده است با مصرف مواد غذایی زیر می‌توانید راحت‌تر نفس بکشید.

افراد می توانند با مصرف سیر، غلات کامل، لوبیا و سیب با وجود داشتن بیماری اسم راحت تر تنفس کنند.

بیماران مبتلا به آسم یا سایر بیماری های تنفسی با مصرف روغن زیتون، قهوه، ماهی سالمون، چای سبز، دانه ها و سبزیجات چلیپایی راحت تر نفس بکشند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید