Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع دیدار ایران و ویتنام هیجان ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی به اوج خود رسید. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، دیدار تیم‌های ملی ایران و ویتنام  در گروه D مرحله گروهی جام ملت‌ها در حالی از ساعت 14:30 به وقت ایران آغاز شد که نزدیک به 5 هزار تماشاگر در این ورزشگاه حضور دارند که 70 درصد آنها ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تعداد تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه به مراتب بیشتر از ویتنامی‌هاست و رفته رفته بر جمعیت آنها اضافه می‌شود.

* اسکوبورد ورزشگاه گل‌های به ثمر رسیده تا اینجای مسابقات را همراه با آهنگ‌های مهیج به نمایش گذاشته است.

* هواداران ویتنامی اکثرا لباس تیم ملی کشورشان را بر تن دارند و از اینکه مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنند ذوق زده هستند.

* قبل از آغاز بازی نمایشی توسط نوجوانان اماراتی با پرچم دو کشور اجرا شد. در ادامه سرود کشورها نیز از بلندگوی ورزشگاه پخش شد.

* قبل از پخش سرود کشورها کارلوس کی‌روش سمت نیمکت ویتنام رفته و با سرمربی این تیم به خوش و بش پرداخت.

*هنگام پخش سرود ایران برخی بازیکنان حاضر روی نیمکت از جای خود بلند نشده بودند که در این هنگام کی‌روش از آنها خواست به کنار زمین آمده و به احترام سرود ایران بایستند.

*هنگام پخش سرود ایران تماشاگران ویتنامی همچنان در حال تشویق تیمشان بودند که این موضوع به مذاق ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه خوش نیامد.

* با شروع بازی کری هواداران دو تیم به اوج خود رسید و طرفین تلاش زیادی می‌کردند تا کنترل سکوها را در دست خودشان بگیرند.

حضور قدوس، غفوری و کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی

 

انتهای پیام/

R1331/P1015135/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

به گزارش ورزش سه، در این بازی موعود بنیادی‌فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم‌ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902695

دیگر خبرها

  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم