Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به نقاط محروم و بحرانی گفت: حضور در نقاط بحرانی اولویت گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، محمد ودود حیدری در حاشیه‌ دومین نشست هم‌اندیشی رابطین و دبیران جهادی استانی این قرارگاه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای حمایت از گروه‌های جهادی بومی، شناسایی گروه‌های جهادی کمتر برخوردار در شهرستان‌های دورافتاده و هماهنگی برای توجه ویژه به نقاط محروم و بحرانی در کشور از اهداف برگزاری این نشست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همکاران و رابطین جهادی ما از سراسر کشور برای بحث و تبادل نظر در زمینه رویکردهای آتی در حوزه پشتیبانی و هدایت گروه‌های جهادی در این نشست حضور دارند.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه هدایت گروه‌های جهادی باید با یک عدالت حمایتی همراه شود تصریح کرد: با فعال شدن بازوهای استانی قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ظرفیت گروه‌های جهادی بومی استان‌ها و شهرستان‌های محروم استفاده می‌کنیم.

ایلام| سپاه پاسداران برای خدمت به مردم عزمی جهادی داردقرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان ‌امام 50 شغل در خراسان رضوی ایجاد کردقم| 6000 طلبه در قالب 400 گروه تبلیغی در مناطق محروم به فعالیت جهادی می‌پردازند

حیدری هجرت گروه‌های جهادی به مناطق محروم را رسمی ارزشمند عنوان کرد و افزود: باید با فعال شدن بازوهای استانی قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ظرفیت گروه‌های جهادی استان‌ها و شهرستان‌های محروم استفاده شود و از ظرفیت این گروه‌های بومی برای محرومیت‌زدایی در مناطق خودشان بهره ببریم.

وی همکاری و تعامل بدنه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با گروه‌های جهادی را مهم دانست و بیان کرد: تلاش داریم گروه‌های جهادی همکار در سطح استان‌ها را شناسایی کرده و این گروه‌ها را در زمینه‌های خاص و فعالیت‌های تخصصی در حوزه‌های عمرانی، اشتغال‌زایی، آسیب‌های اجتماعی و بهداشت و درمان تقویت کنیم تا از این بستر تخصصی در محرومیت‌زدایی نقاط محروم و بحرانی استفاده شود.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم شبکه گروه‌های جهادی که شبکه گسترده‌ای در کشور است، توانایی زدودن غبار محرومیت از نقاط محروم کشور را تا حد زیادی دارا می‌باشند و قطعاً در این راستا استفاده از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌ها و نهادها و خیرین، مدنظر بوده و امید است فعالیت‌ها مؤثرتر و ویژه‌تر از پیش با محوریت قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سطح استان‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است