Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: نخستین همایش ملی- دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین ، محمد کافی اظهار کرد: نخستین همایش ملی-دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی به میزبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد و به مدت دو روز در تاریخ یازده و دوازدهم اردیبهشت ماه سال آینده با حضور احتمالی وزیر جهاد کشاورزی، وزیر علوم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و  متخصصان عرصه کشاورزی و صنعت در مشهد مقدس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  شعار این  همایش با توجه به مشکلات عمده دانشجویان نیز؛" دانشجوی پویا، راه‏گشای کشاورزی نوین و صنعت می باشد"، افزود: اتوجه به وجود بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و باتوجه به اینکه دانشگاه فردوسی مشهد بیش از ۴۰ سال است که در زمینه کشاورزی فعالیت می کند به همین دلیل با حمایت های صورت گرفته از سوی وزارت علوم ، اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی، وزارت جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری و دیگر نهادهای مرتبط قرار است این همایش در مشهد برگزار شود.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است در حاشیه این همایش دو روزه نیز جشنواره عکس رویش، نمایشگاه ،استارت آپ و پنل های تخصصی با حضور اندیشمندان، صاحب نظران واساتید این حوزه  برگزار خواهد شد.
کافی گفت: ما در این همایش به دنبال این هستیم که دانشجویان نوآوری ها، تحقیقات و دستاوردهای خود در این سه حوزه را با مراکز تولیدی ، تحقیقاتی و پژوهشی به اشتراک گذاشته و پایان نامه ها ، مقالات و پژوهش های کاربردی را با همکاری صنعت به مرحله اجرا برسانند.
 وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های این همایش این است که تمامی اقدامات و مسئولیت های  آن برعهده دانشجویان است و مدیران عالی دانشگاه و دیگر مسئولان استانی و کشوری  نیز در نخستین همایش زراعت، گیاه پزشکی و بیوتکنولوژی صرفا نقش مشاور را دارند.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد خاطر نشان کرد:  از  دیگر اهداف برگزاری این همایش می توان به این مسئله اشاره کرد که ما به دنبال  ایجاد خلاقیت و کار افرینی در میان دانشجویان هستیم و به همین دلیل از دانشجویان فارغ التحصیل موفق، صنایع و هلدینگ ها و شرکت های دانشجویی موفق دعوت کرده و آن ها را به عنوان یک فرصت شغلی به دانشجویان معرفی کنیم.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه دانشگاه فردوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس