Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@03:32:50 GMT

تا دقیقه ۱۵؛ ایران صفر - ویتنام صفر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۰۴۸۴

صراط:

به گزارش ایسنا دو تیم فوتبال ایران و ویتنام در دومین بازی خود در جام ملت‌های آسیا و از گروه D از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه آل‌نهیان ابوظبی امارات به مصاف هم رفتند.

ایران صفر - صفر ویتنام

گل‌ها: -

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، محمد حسین کنعانی زادگان، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی طارمی، سردار آزمون و اشکان دژاگه

ترکیب ویتنام: دو داو مانه، نگوس ها، بی تی دونگ، وان وان هئو، نگوین ترونگ، نگوین کونگ، فام دوس هوی، دو هانگ، نگوین کوانگ، فان وتان دوک، دانگ وان لام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش بازی

دیدار تیم‌های ایران و ویتنام آغاز شد. در ۵ دقیقه ابتدایی شاگردان کی‌روش برتری نسبی به حریف خود داشتند و توپ و میدان در اختیار تیم ملی بود.

در دقیقه ۱۰ کرنر اشکان دژاگه با برخورد توپ با سر طارمی مقابل وحید امیری قرار گرفت که کنترل نامطمئن این بازیکن باعث شد این موقعیت از دست برود.

حرکت اشکان دژاگه با پاس زیبای این بازیکن، قدوس را با دروازه‌بان ویتنام در موقعیت تک به تک قرار داد که واکنش دو مانه باعث شد تا توپ به کرنر برود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ایران ویتنام صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی فوتسال نیز به شمار می‌رود با دوئل سراسر تاکتیکی، هیجان‌انگیز و نزدیک مربیان بزرگ دنیا، میان تیم‌های ازبکستان و ویتنام پیگیری شد که در نهایت ازبک‌ها با تئوریسین بزرگ خود وناسیو لوپز اسپانیایی، تیم ملی ویتنام با مربیگری دیگو جوستوزی آرژانتینی را شکست دادند و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت ها شدند.

تیم ملی ازبکستان که با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یافته بود و میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، بازی را به سبک خود مدیریت کرد و سعی داشت با حفظ کردن توپ به دنبال راهی برای گلزنی باشد که در لحظه‌ای غفلت، ویتنامی‌ها زهر خود را ریختند و نتیجه را پیش افتادند.

در نیمه دوم، ازبک‌ها پیروز بازی و نیمه مربیان بودند و موفق شدند ضمن به تساوی کشیدن بازی، در لحظات پایانی به گل پیروزی بخش دست یافتند تا برتری دراماتیکی را برای خود رقم بزنند.

دیگو جوستوزی و تیم ملی فوتسال ویتنام با این شکست، همچنان شانس صعود به جام جهانی را در بازی‌های پلی‌آف جستجو می‌کنند و باید دید در چه مسیری قرار می‌گیرند.

تیم‌های افغانستان، ویتنام، عراق و قرقیزستان، چهار تیمی خواهند بود که در پلی‌آف به مصاف همدیگر خواهند رفت و در نهایت یک تیم به عنوان نماینده پنجم قاره کهن مسافر جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر