Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@08:28:06 GMT

اعتراض دانشجویان گناوه ای به کمبود نفت سفید+تصویر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۰۶۴۶

اعتراض دانشجویان گناوه ای به کمبود نفت سفید+تصویر

دانشجویان گناوه ای با حضور در صف های توزیع نفت شهر گناوه، با بررسی مشکلات مردم، پیگیر رفع آن شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، در روزهای سرد زمستان، مسئله کمبود نفت سفید در حال تبدیل به یک مشکل اساسی است. در استانی که سرشار از منابع نفت و گاز است، مردم استان بوشهر از ابتدای شروع فصل سرما با مشکل کمبود نفت سفید مواجه بوده بوده اند که با سهمیه بندی آن و عدم توزیع مناسب، مشکلات بیشتری به بار آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین دانشجویان دانشگاه های شهر گناوه با حضور بین مردم و بررسی مشکلات این شیوه توزیع، دغدغه های خود را به گوش مسئولین شهرستانی رساندند و خواستار حل آن شدند.

یکی از این دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشجو نیوز گفت: از چند ماه پیش با شروع سرما، کمبود نفت سفید برای توزیع بین مردم باعث بروز مشکلاتی شد. ابتدا اعلام کردند برای گرفتن کوپن باید با ارائه کد پستی، ثبت نام صورت گیرد. خانوارهایی که صاحب خانه نبودند و نمی توانستند کد پستی ارائه دهند با مشکل روبرو شدند.

دانشجوی دیگری بیان کرد: یکی از معضلات توزیع نفت سفید، وجود صف های طولانی و انتظار بیش از حد برای گرفتن کوپنی نفت است. کمبود جایگاه های توزیع نفت در شهر گناوه و عدم اطلاع رسانی به موقع در مورد مقدار نفت موجود برای توزیع و زمان بندی توزیع، سردرگمی و تنش بین مردم را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: همین عدم اطلاع رسانی به موقع باعث شده برخی مردم از بامداد در صف ها حاضر شوند که بعضی اوقات موجب خستگی و تنش و برخورد شده است. هم چنین مقدار سهمیه بیست لیتری برای هرنفر کفاف زندگی مردم را نمی دهد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان در آمریکا و اروپا خبر اول رسانه‌های دنیا + فیلم

دانشجویان در دانشگاه های مختلف آمریکا، تجمعاتی مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین و با شعار آزاد کردن غزه و مردم فلسطین برگزار کردند که با خشونت و برخورد پلیس آمریکا مواجه شده و این موضوع توجه رسانه های دنیا را به خود جلب کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • اعتراض دانشجویان در آمریکا و اروپا خبر اول رسانه‌های دنیا + فیلم
  • آیا کندن موی سفید باعث زیاد شدن آن میشود؟
  • دو گزینه کاخ سفید در مقابل اعتراضات دانشجویی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید