Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، محسن حرازی زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد 22 دی ماه در نشست با حجت الاسلام شمس، مدیر حوزه علمیه یزد با تاکید بر لزوم تقویت هر چه بیشتر همکاری های حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر اظهار کرد: حوزه علمیه و روحانیت در جامعه جایگاه بسیار خوب و قابل اعتمادی دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام اینکه عمده ترین فعالیت هلال احمر امدادرسانی و تکمیل تجهیزات و آموزش همگانی مردم در سطح جامعه است بیان کرد: هلال احمر با شعار و اصول هفت گانه ای در حال فعالیت است و زیباترین و بهترین شعار هم همین موارد است و دغدغه همه مسئولان هم این است که بتوانند این شعارها را تحقق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حرازی زاده گفت: بازوی قوی هلال احمر اعضا داوطلبان آن است و در حوزه جوانان اعضایی وجود دارند با توانایی و خلاقیت و ایده های ناب که می توانند به ما و به جامعه کمک کنند و قطعا نهادهایی هستند که با هلال احمر اهداف مشترکی دارند که یکی از آنها کاهش آسیب های احتماعی است و می توانند با دارا بودن این گونه نیروها با مشارکت، سازماندهی و برنامه ریزی باعث کاهش این آسیب ها شوند.
وی ادامه داد: معتقدیم ارائه آموزش های همگانی یکی از الزامات مهم در جامعه است که قطعا با حضور پر رنگ حوزه های علمیه و طلاب می توان این کار مهم را با قدرت بیشتری انجام داد.
میرحسینی، معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد نیز با ارائه گزارش فعالیتهای حوزه جوانان هلال احمر و کانون طلاب استان و با بیان اینکه کانون‌های طلاب ما در کنار کانون‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، جوانان و روستایی فعالیت می‌کنند گفت: وجود کانون طلاب و حضور طلاب عزیز در برنامه ها برای جمعیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: طلاب می‌توانند در بسیاری از مسائل کمک‌ حال هلال احمر باشند، به‌گونه‌ای که هم درزمینه امداد معنوی و هم برای امدادرسانی و نجات مصدومان و حادثه دیدگان در کنار سایر نیروهای هلال احمر فعالیت کنند.
میرحسینی بیان کرد: تشکیل کانون طلاب در مدارس علمیه باعث ارتباط مستمر بین هلال احمر و حوزه می شود و می توان مبحث آموزش را شروع کرد.
حجت الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به وظایف گسترده جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف یادآور شد: توجه به مسائل فرهنگی در کنار انجام وظایف قانونی و ماموریت های سازمانی در جمعیت هلال احمر، تحسین برانگیز است.
وی با ارائه گزارشی از فعالیت های این حوزه، از برنامه آموزشی امداد و نجات و تشکیل کانون های طلاب برای طلاب داوطلب استقبال و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این زمینه را اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد یزد هلال احمر یزد حوزه علمیه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد