Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رامسر نسبت به تاخیر طولانی مدت در انتخاب شهردار رامسر انتقاد کرد و خواستار تعیین و تکلیف پست شهرداری در سریع‌ترین زمان شد. به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سید جعفر رضایی درباره خالی ماندن کرسی شهرداری رامسر در گفت‌وگویی اظهار کرد: اعضای شورای شهر رامسر و استانداری مازندران بدانید که مردم ما هنوز منتظر انتخاب یک شهردار برای رامسر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در آستانه سال نو که گردشگران زیادی به رامسر می‌آیند این بلاتکلیفی زیبنده نیست.

امام جمعه رامسر بیان کرد: اعضای شورای شهر رامسر در انتخاب شهردار بسیار معطل کردند زیرا سه ماه ظرفیت قانونی به این معنا نیست که هر سه ماه را معطل کنند.

وی تصریح کرد: در کمترین زمان باید برای شهر رامسر شهردار انتخاب می شد اما این اتفاق و متاسفانه فعالان رسانه ای بویژه در فضای مجازی هم همراهی خیلی درستی در این زمینه نداشتند.

رضایی گفت: قبلا هم به خود اعضا شورای شهر عرض کردم که چرا اعضای شورا باهم متحد نیستند و در بین آنها چند صدایی وجود دارد، اما پاسخ درستی دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه مردم منتظر هستند و آنها به شما برای عمران و آبادانی و صلاح شهر رای داده اند گفت: امیدوارم شورای شهر مساله انتخاب شهردار را در اولویت کارهای روزمره خود قرار دهند و پیگیری‌های لازم را با سرعت و دقت انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز

امام جمعه تبریز با انتقاد از پرداخت عوارضی سهند-تبریز گفت: از وزیر راه می‌خواهیم تا با عنایت ویژه به این موضوع ورود کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن خیر مقدم گویی به مهرداد بذرپاش وزیر راه اظهار کرد: پرداخت عوارضی در آزادراه جدید سهند- تبریز به مردم شهر جدید سهند فشار مالی می‌آورد، کسی که به منزل خود می‌رود نباید عوارض پرداخت کند.

وی افزود: نه تنها راهی برای حل مشکل این عوارض صورت نگرفته بلکه مقدارش افزایش نیز یافته است، به طوری که عوارض یک بار رفت و برگشت به شهر جدید سهند ۱۱,۰۰۰ تومان است، حالا اگر کسی در آنجا زندگی یا کار کند این مبلغ دو چندان می‌شود.

امام جمعه تبریز خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: وقتی هم گله می‌کنیم می‌گویند طرف حساب پیمانکار است، به هر حال دولت باید به این مورد ورود کند حداقل مبلغ افزایش یافته کم شود.

وی در خصوص وضعیت جاده‌های استان گفت: وضعیت اتوبان تبریز-زنجان اگر درست نشود تمامی خودروهایی که در این جاده جاده تردد می‌کنند آسیب خواهند دید.

امام جمعه تبریز بر ضرورت ساماندهی جوامع حاشیه‌نشین شهر تبریز با توجه به استحکام کم واحدهای مسکونی و نوع بافت و اقلیم در برخی مناطق تاکید کرد و ادامه داد: قطار تبریز به دانشگاه شهید مدنی برای حمل و نقل دانشجویان این دانشگاه کافی نیست از وزیر راه خواهشمندیم تا برای این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته و دستور اضافه کردن یک واگن به این قطار را بدهد.

وی با اشاره به هفته کار و کارگر بیان کرد: دیدگاه اسلام به کارگران نگاهی قدرشناسانه بوده این در حالی است که نگاه سرمایه‌گذاری به کارگران به شکل استعماری است، جامعه باید خود را مدیون کارگر بداند چرا که ارزش دادن به کارگر ارزش به جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: جهش تولید در جامعه به واسطه کارگران تحقق می‌یابد لذا دولت و مجلس باید برای بهبود کسب‌وکار توان مضاعف داشته باشند و برای حمایت از کارگر شعار کافی نیست بلکه برای حفظ عزت کارگر باید اقدام عملی توسط مسئولان انجام شود.

آیت‌الله آل هاشم در خصوص مشکلات جامعه‌ی کارگران گفت: تأمین امنیت شغلی، همسان‌سازی حقوق کارگران با وضع تورم و اقتصاد، تأمین مسکن با ساماندهی قراردادهای مناسب و … از جمله مشکلات جامعه کارگری است.

وی با اشاره به روز معلم، گفت: نام‌گیری سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری به عنوان روز معلم معنای عمیقی دارد معلم کسی است که در دل انسان چراغی روشن کرده و او را از جهالت به دانایی رهنمود می‌کند، معلم می‌تواند جامعه را از جهل به علم برساند و به آگاهی جامعه عمق ببخشد و به دانش جامعه بینش بخشد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: اگر قرار باشد در جامعه‌ای مبنای پذیرش سخن علم نباشد آن‌گاه در آن جامعه علم معلم هیچ ارزشی ندارد، بحث معیشت معلمان غیرقابل کتمان است و دولت و مجلس باید به وضعیت معیشت این قشر رسیدگی کنند.

آیت‌الله آل هاشم با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به کشور پاکستان گفت: سفر ریاست جمهوری آقای رئیسی به پاکستان بسیار مهم بوده و موجب افزایش ارتباط سیاسی، اقتصادی، تجاری و… بین این دو کشور می‌شود.

وی ادامه داد: حمله‌ی ایران به رژیم صهیونیستی و تحقق عملیات وعده صادق با استقبال مردم پاکستان مواجه شده است، استقبال مردم از سفر رئیس‌جمهور کشورمان نشانگر دورنمای روشن و زمینه‌ساز وحدت بیشتر بین دو کشور است که امیدواریم این سفر بهره‌هایی خوبی برای کشورمان داشته باشد.

امام جمعه تبریز توضیح داد: طی روزهای اخیر شاهد گسترش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا علیه رژیم صهیونیستی بودیم که در این اعتراضات پلیس آمریکا در مقابل دانشجویانی که حامی مردم فلسطین بودند قرار گرفتند.

وی بیان کرد: دانشجویان آمریکا معتقدند که هیئت دولت آمریکا مالیات آن‌ها را در راه حمایت از رژیم صهیونیستی برای کشتن مردم مظلوم فلسطین و غزه خرج می‌کند.

آیت‌الله آل هاشم تاکید کرد: روز ملی خلیج فارس امتداد هویت تاریخی و دیرپای مردم ایران زمین است که خلیج همیشه فارس، غیر قابل انکارترین هویت تاریخ ایران است، روز خلیج فارس روز شادی برای مردم ایران است.

وی با اشاره به روز جهانی آزادی مطبوعاتی گفت: روز جهانی آزادی مطبوعات را به تمامی اهالی رسانه تبریک می‌گویم، البته منظور از آزادی مطبوعاتی ایجاد اغتشاش و انحراف در جامعه نیست بلکه آزادی در چارچوب قوانین کشور است.

کد خبر 748103

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات