Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:46:49 GMT

پویاسازی اقتصاد هدف شورای گفتگوی بخش خصوصی است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۱۷۸۲

پویاسازی اقتصاد هدف شورای گفتگوی بخش خصوصی است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان عصر شنبه در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با بیان اینکه با آسیب شناسی درباره مشکلات و موانع فراروی تولید صورت گیرد افزود: باید قوانین مصوب شده برای رفع موانع تولید را اجرایی کنیم.

وی اظهار داشت: باید موانع فراروی تولید را با برنامه ریزی و اجرای درست قوانین برطرف کنیم تا از مراجعات مکرر دستگاههای اجرایی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان خواهان شناسایی موانع دست وپاگیر فراروی تولید شد و گفت: باید کارایی شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت بررسی و آسیب شناسی شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید بررسی شود مرجع رسیدگی به اختلافات دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی شورای گفتگو است یا خیر و برای تصمیم گیری بهتر همه جوانب باید بررسی شود.

وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز باید موانع فراروی پویا شدن اقتصاد کشور استان باید رسیدگی شود زیرا فلسفه اقتصاد مقاومتی سرعت بخشی به اقتصاد استان خواهد بود.

حسین زادگان اظهار داشت: در استان بیش از ۱۰۰ کارگروه داریم و برخی از این کارگروه ها کارایی و پویایی لازم را ندارند که باید پایش و آسیب شناسی شود و باید کار کارشناسی در کارگروهها صورت گیرد زیرا در حاضر دلیل اجرا نشدن برخی مصوبات، کارشناسی نبودن آن است.

کد خبر 4510804

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند