Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با اشاره به اینکه توانمندی نیروهای مقاومت در دوران مقابله با آمریکایی‌ها بسیار والا بود، گفت: آمریکایی‌ها از ترس نیروهای مقاومت با لباس زنانه از سوریه فرار می‌کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار رحیم نوعی اقدم صبح امروز در گردهمایی تبیین نقش جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا امروز به این باور رسیده پ که در هر خاکی که ایران حضور داشته باشد آن جا جای آمریکا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در سوریه سربازان آمریکایی از ترس جبهه مقاومت لباس های زنانه پوشیده و فرار می کردند.

 فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) ، با اشاره به اینکه بشار اسد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در قدرت باقی ماند، گفت: بشار اسد می گفت امام من به من گفته بمان و مقاومت کن و من یقین داردم امام من بدون حکمت سخن نمی گوید.

وی، ادامه داد: حکّام عربی بعد از سرنگونی خود می‌گفتند نتیجه حمایت آمریکا و ترکیه از ما سقوط و خفت ما بود و نتیجه حمایت ایران از اسد پیروزی سوریه و بقا اسد بود.

سردار نوعی اقدم، وجود افراد غرب پرست و دلداده غرب در کشور را دلیلی برای بیداری و بصیرت هرچه بیشتر مردم دانست.

وی، همچنین اذعان داشت: کشورهای غربی دلیل سکوت خود در برابر قلدری های آمریکا را ترس رهبرانشان از سردمداران این کشور می‌دانند و دلیل ایستادگی جبهه مقاومت در برابر استکبار را شجاعت رهبران معرفی می‌کنند که همین امر نمایانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در سراسر جهان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر