Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی فکری ظهر شنبه در مراسم افتتاح و بهره برداری از دوربین های ثبت تخلفات پلیس راهور در همدان بابیان اینکه بیش از ۷۵ تا ۸۰ درصد تصادفات معابر شهری به علت سرعت غیرمجاز است، افزود: با نگاهی به وضعیت تصادفات شهر همدان به این نتیجه می رسیم که عامل واژگونی خودروها در بلوار کولاب، بلوار شهید احمدی روشن و نقاط دیگری از شهر همدان سرعت غیرمجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی فکری با بیان اینکه ۳۸ دوربین در ۳۸ نقطه شهر همدان نصب شده است، ادامه داد:‌ در مجموع ۱۱۴ تصویر از این دوربین‌ها گرفته و تخلفات ثبت می‌شود که در مجموع در حوزه‌های امنیتی، آرام‌سازی ترافیک و تسهیل عبور و مرور موثر است.

رئیس پلیس راهور استان همدان آرام سازی ترافیک و ایجاد سرعت کاه ها برای روان سازی ترافیک در شهر همدان را مورد اشاره قرار داد و بابیان اینکه این موارد اقدامات اولیه بوده و در بلندمدت نیاز به نصب دوربین احساس می شد، گفت: سال ۹۶ و ۹۷ بحث نصب دوربین ها در شورای ترافیک استان همدان جدی شد.

سرهنگ فکری بابیان اینکه دوربین های سابق راهور از نوع لیزردار بود و کاربر استفاده کننده با مشکلات زیادی مواجه می شد کمااینکه معایب زیادی از جمله دخالت های انسانی، دشواری در نشانه روی و عدم قابلیت مستندسازی و عدم استفاده در شبانه روز باعث ایجاد مشکلاتی شده بود، گفت: نوع دوربین‌های نظارت تصویری AXIS و ساخت کشور سوئد است و درحال حاضر ۱۰ دوربین ثبت تخلفات توسط شهرداری خریداری و نصب شده که قابلیت‌های مختلفی دارد.

سرهنگ فکری عنوان کرد: علاوه بر دوربین های نصب شده، دوربین های انتظامی و راهور نیز به این دوربین ها اضافه شده که  در روند امنیت، آرام سازی و تسهیل عبور و مرور کمک خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تاکید کرد: این دوربین با قابلیت های زیادی همچون ثبت تردد خودروها به صورت تفکیکی و لاین به لاین، امکان ثبت دقیق سرعت خودرو به صورت جداگانه، امکان ثبت تخلفات چندین خودرو به صورت همزمان، عملکرد مناسب در شرایط مختلف جوی، استناد حقوقی بالا، قابلیت اخذ تصاویر رنگی از خودروهای متخلف، امکان شمارش خودروهای عبوری و ذخیره این تعداد همراه است.

وی افزود: تخلفات ثبت شده بلافاصله از دوربین به مرکز سرور تهران ارسال و در آنجا ثبت و بلافاصله ازطریق پیامک به راننده اطلاع رسانی می شود که این روند در کمتر از ۱۰ ثانیه محقق خواهد شد.

سرهنگ فکری اضافه کرد: ۳۸ دوربین نقطه ای فعال در شهر همدان مستقر شده است.

کد خبر 4510817

منبع: مهر

کلیدواژه: دوربین کنترل سرعت علی فکری فرماندهی انتظامی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران

در دقایق پایانی بازی وست هم و لیورپول که با تساوی 2-2 به پایان رسید، هنگام ورود محمد صلاح به میدان درگیری لفظی ای بین او و کلوپ رخ داد. در این ویدیو که توسط تماشاگر حاضر در وررزشگاه منتشر شده است، برخورد سرد صلاح با سرمربی تیم پیش از ورودش به زمین را می توان مشاهده کرد.

 

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران