Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:46:18 GMT

واکنش سولاری به احتمال جدایی ایسکو در زمستان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۲۰۸۵

واکنش سولاری به احتمال جدایی ایسکو در زمستان

اختلافات بین ایسکو و سولاری باعث شده تا شایعات جدایی این هافبک ارزشمند در انتقالات زمستانی به گوش برسد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در لالیگا وضعیت خوبی ندارد و با 10 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا تیم پنجم جدول است، فردا در زمین رئال بتیس بازی دشواری را پیش رو دارد. کهکشانی ها البته پس از برد 3-0 در جام حذفی برابر لگانس، روحیه بهتری نسبت به هفته گذشته دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« غایبان زیادی داریم و چاره ای نیست جز اینکه با این شرایط کنار بیاییم با این حال بهانه ای برای پیروز نشدن وجود ندارد. با روحیه تیمی بالا برای پیروزی خواهیم رفت.»

 

وضعیت وینیسیوس:« او سرماخوردگی دارد و باید تا فردا صبر کنیم. البته در رئال، تیم همیشه مهم تر از فرد است ولی این نکته خوبی است که بازیکنی 18 ساله مثل وینیسیوس، تبدیل به یک مهره تاثیرگذار شده و اینقدر خوب بازی می کند. در مورد او باید ببینیم می تواند وارد فهرست 18 نفره شود یا خیر.»

 

ایسکو:« شرایط او خوب است؛ مثل دیگر بازیکنانی که در تمرین حاضر هستند. هدف من این است که همه بازیکنان در بهترین فرم شان باشند و اینکه بازیکنانی که در وضعیت ایده آل نیستند نیز بتوانند بهتر شوند. اینکه ایسکو فردا فیکس خواهد بود را فردا متوجه خواهید شد. هنوز تکلیف فهرست بازیکنان دعوت شده مشخص نیست. 24 بازیکن در اختیار دارم و شش نفر باید خط بخورند. این سخت ترین کار من پس از انتخاب یازده بازیکن اصلی است.»

 

توصیه به ایسکو:« من کسی نیستم که بخواهم به او توصیه ای داشته باشم. ایسکو یک قهرمان بزرگ و با تجربه است و دقیقا می داند که چه کاری برای بهتر شدن باشد انجام دهد. جدایی او در زمستان؟ نه فقط روی ایسکو که روی همه بازیکنانم حساب می کنم. در حال حاضر هم تنها تمرکز من روی بازی با بتیس است.»

 

شرایط ماریانو:« او روز به روز بهتر می شود.»

ایسکو رئال مادرید سانتیاگو سولاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایسکو رئال مادرید سانتیاگو سولاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول

شایعات پیرامون خرافنبرخ حقیقت ندارند. او در لیورپول می‌ماند

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ، رایان خرافنبرخ تمایلی به ترک لیورپول ندارد و می‌خواهد خودش را به سرمربی جدید این تیم در فصل آینده، ثابت کند. هرچند خرافنبرخ در هفته‌های اخیر با پیشنهادهایی از لیگ ترکیه مواجه شده، اما او در آنفیلد احساس راحتی می‌کند و می‌خواهد به بازی برای لیورپول ادامه دهد.

خرافنبرخ ۲۱ ساله تا ۲۰۲۸ با لیورپول قرارداد دارد و در فصل جاری طی 34 بازی برای این تیم، آمار 4 گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این هافبک هلندی در سپتامبر ۲۰۲۳ با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو، از بایرن مونیخ به لیورپول منتقل شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات