Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه حوادث: پسر جوان که در اقدامی عجیب به جلوی قطار مترو ایستگاه نوبنیاد پریده بود زنده ماند و به خاطر مصدومیت از ناحیه پا به بیمارستان منتقل شد. همه با دیدن این صحنه وحشت کردند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 2 ظهر امروز ماموران کلانتری 164 قائم در جریان اقدام به خودکشی پسر 25 ساله‌ای در ایستگاه مترو نوبنیاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با حضور در ایستگاه مترو نوبنیاد مشاهده کردند پسر 25 ساله‌ای به علت نامعلوم خودش را به جلوی قطار مترو انداخته و در این صحنه از ناحیه پا به شدت مصدوم شده است.

بدین ترتیب امدادگران اورژانس با حضور مترو و اقدامات ابتدایی پسر جوان را برای درمان به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کردند.

بنا به این گزارش، این حادثه که باعث توقف قطارها در ایستگاه‌های خط 3 مترو شده بود پس از انتقال این جوان به بیمارستان به حالت عادی بازگشت و تحقیقات برای انگیزه این جوان 25 ساله ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اولین گفتگو با دختر سیرجانی / دوست دارم امیر آزاد شود !+ عکس و فیلم سلطان خواستگاری کیست؟! این دختر ایرانی با 500 خواستگار رکورد زد ! + سند دعوت شیطانی از دختر17 ساله تهرانی به خلوتگاه پسر نوجوان / فیلم های تجاوز فاش کرد +عکس تجاوز به دختر 14 ساله در بازی والیبال +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد فریاد های دردناک رویا 13 ساله که قرار بود عروس داماد 40 ساله شود پشت پرده فیلم کتک زدن دختر تهرانی توسط پسر سیرجانی / شهرت با بی آبرویی ! خودکشی عجیب دختر آرایشگر شمالی در بام تهران / 9 صبح امروز رخ داد این 35 مرد تهران را به کثافت کشیده بودند / 5 باند مخوف چه می کردند؟!+تصاویر مرد دارابی زن و دختر 4 ساله اش زنده زنده در آتش سوزاند 15 ساله بودم که با آمدن بچه محمود به ناچار مرا عروس خودش کرد ! این 2 مرد تهرانی شیطان را هم در زندان درس می دهند ! زندانی ها هم سلولی جدید را رقصاندند ! / کودکان قربانی این شیطان بودند + عکس تکاندهنده ترین عکس ها از مرگ پسر 13 ساله اهوازی +جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث خودکشی قطار حادثه اخبار حوادث بیمارستان خودکشی مترو جوان قطار عکس دختر مرد فیلم قتل زن عجیب پلیس جوان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین، در روزهای گذشته خبر گمشدن دختر چهار ساله‌ای به نام یسنا، دست به دست شد، دختری که در فضای مجازی و رسانه‌ها با نام یسنا کوچولو شناخته شد.

اما ماجرا از این قرار بود که یسنا دیدار، دختر بچه چهارساله کلاله‌ای (گلستان) پنج روز پیش در زمین کشاورزی روستای یلی‌بودراق گم شده بود.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند. جمعیت زیادی که این عملیات جست و جو را انجام دادند بارها مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

روز گذشته مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

همچنین سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان با اعلام این خبر به رکنا گفت : دقایقی پیش تجسس های نیرو های امدادی ، پلیسی و سگ های زنده یاب به نتیجه نشست و یسنا دختر گمشده پیدا شد.

با توجه به پیدا شدن یسنا دختر گمشده در گندم زارهای منطقه و زنده بودن این دختر بچه بعد از ۴ روز اقدامات درمانی در حال انجام است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902276

دیگر خبرها

  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟