Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز-ايرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌اي جنوب غرب ارتش گفت: رهبر معظم انقلاب به تاريخ دفاع مقدس به عنوان گنجينه پايان ناپذير نگاه مي کنند و ما نيز همواره قدردان ايثارگري ها و رشادت هاي مردان و زنان تاريخ ساز انقلاب و دوران دفاع مقدس هستيم.

به گزارش ايرنا اميرسرتيپ دوم حمزه بيدادي روز شنبه در آيين ميلاد حضرت زينب (س) با حضور جمعي از پرستاران شاغل در ارتش وهمسران جانبازان بالاي 70 درصد دوران دفاع مقدس در سرسراي طوبي قرارگاه جنوب غرب ارتش در اهواز اظهار داشت : انقلاب ايران به چهلمين سال پيروزي خود نزديک شده و اين نشان دهنده کامل شدن اين انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: پايداري و استقامت انقلاب اسلامي به برکت خون شهدا، رشادت هاي جانبازان و صبر زينبي همسران شهدا و جانبازان است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌اي جنوب غرب ارتش ادامه داد: جانبازان و ايثارگران در طول اين 40 سال باوجود تمام دردها و سختي هاي زندگي ، در هر زماني که انقلاب به رشادت هاي اين بزرگمردان نياز داشته در ميدان حضور پيدا کرده و از آرمان ها و ارزش هاي اين انقلاب دفاع کرده اند.
وي بيان کرد: امروز ملت ايران به عنوان يک ملت آزاد الگويي براي ساير کشورهاي اسلامي به شمار مي روند که اين از برکت ها و افتخارات نظام و انقلاب اسلامي است.
اميرسرتيپ دوم بيدادي تصريح کرد: ايثارگري و رشادت هاي شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس درس بزرگي براي جوانان ما بوده تا همچنان مقابل توطئه هاي دشمن ايستادگي کنند.
وي بيان کرد: پيش از پيروزي انقلاب اسلامي به واسطه جنگ ها و نفوذ استعمارگران بخش اعظمي از کشور ايران جدا شد اما به برکت انقلاب و رشادت هاي رزمندگان اسلام در 40 سال گذشته حتي ذره اي از خاک اين ميهن جدا نشده است.
فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس سال ها است با مشکلات فراواني مواجه بوده و هيچکس نمي تواند اين سختي ها را درک کند اما قدرداني از اين بزرگمردان مي تواند مرهمي بر زخم هاي کهنه آن ها باشد.
اميرسرتيپ دوم بيدادي يادآور شد: همسران جانبازان دوران دفاع مقدس نيز با صبر زينبي همواره دوشادوش مردان خود در اين مسير دشوار گام برداشته و ذره اي از اعتقادات خود عقب نشيني نکرده اند که اين ايثارگري ها نيز توصيف ناپذير است.
همچنين حجت الاسلام بيژن سليماني رئيس عقيدتي سياسي و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: برمبناي مستندات تاريخ، بيش از 14 هزار مستشار در کشور ما حضور داشتند و ارتش ، دولت و نظام طاغوتي در آن دوران هيچ اختياري از خود نداشتند.
وي افزود: اين حکومت دست نشانده حتي در مسايل اعتقادي و مذهبي خود ارزش ها را زيرپا مي گذاشت اما امام خميني (ره) حکومتي را بر مبناي ارزش هاي ديني تشکيل داد و ملت شريف ايران براي حفظ اين انقلاب جان عزيزان خود را نثار کردند.
رئيس عقيدتي سياسي و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: دشمنان در طول اين 40 سال نيز بسيار تلاش کردند به اين انقلاب آسيب برسانند و امروز در حوزه فرهنگي تلاش جدي دارند.
وي تصريح کرد: در شرايط کنوني نياز است که در حوزه فرهنگي مراقب نفوذهاي دشمن باشيم چرا که يکي از اهداف چندين ساله دشمن نفوذ فرهنگي است تا بتواند به اعتقادات جوانان ما آسيب برساند.
حجت الاسلام سليماني گفت: امروز بعد از 40 سال از پيروزي انقلاب دشمنان همواره از اقتدار ايران هراس داشته و به بهانه هاي مختلف در مسير نظام سنگ اندازي مي کنند.
وي بيان کرد: جنگ تحميلي، غائله کردستان ، حمله تروريستي اهواز ، تحريم ها ، دخالتها تحت عنوان حقوق بشر و تحريف فعاليتهاي هسته اي ايران بهانه هايي از سوي دشمن دراين راستا بود ولي موفقيتي کسب نکردند.
رئيس عقيدتي سياسي و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: متاسفانه دشمن راه نفوذ بر جوامع اسلامي را مي داند و آن ايجاد تفرقه در داخل است؛ هرجايي که استعمار اختلاف ايجاد کرده راه نفوذ براي او فراهم شده است.
آيين ميلاد حضرت زينب (س) روز شنبه با حضور جمعي از پرستاران شاغل در ارتش و همچنين همسران جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس در سرسراي طوبي قرارگاه جنوب غرب ارتش در اهواز برگزار شد و در اين آيين از خانواده شهدا، جانبازان و پرستاران تجليل شد.
7152/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، «طراحی و ساخت زیست حسگر الکتروشیمیایی جهت تشخیص زودهنگام میکروRNAهای دخیل در سرطان سینه در بستر میکروفلوئیدیک» عنوان رساله دکتری جلیل پرچکانی چوزکی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، است.

پرچکانی چوزکی با مدرک دکتری بیوفیزیک از دانشگاه تربیت مدرس درباره این طرح توضیح داد: سرطان یکی از موضوعات حساس و مورد توجه است که یافتن راهی برای پیشگیری و تشخیص زود هنگام آن، همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: تشخیص دیرهنگام این بیماری، می‌تواند باعث گسترده شدن آن و آلوده کردن بافت‌های دیگر از طریق پدیده متاستاز شود که این موضوع از طریق خون یا لنف صورت می‌گیرد.هنگامی که متاستاز رخ دهد، درمان بسیار مشکل شده و در اصطلاح به آن سرطان بدخیم گفته می‌شود.

وی افزود: طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت سرطان سینه به همراه سرطان ریه شایع‌ترین سرطان‌ها بین افراد هستند و سرطان سینه شایع‌ترین سرطان در زنان ایرانی نیز محسوب می‌شود.

این محقق و پژوهشگر دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: نکته مهم این است که سرطان سینه هم در زنان و هم در مردان دیده می‌شود، اما شیوع آن در زنان بسیار بیشتر از مردان است.

ور در پایان گفت: به طوری که از هر ۸ زن ۱ نفر در طول عمرش به سرطان سینه مبتلا می‌شود اما مردان تنها ۱ درصد کل موارد سرطان سینه را تشکیل می‌دهد.

وی تأکید کرد: متأسفانه هیچ نشانگر سرمی معتبر برای پیش‌آگاهی اولیه وجود ندارد که حساس و به‌اندازۀ کافی خاص باشد تا به‌طور معمول مورد استفاده قرار گیرد اما در این زمینه، میکروRNA به‌عنوان نشانگر پیش‌آگاهی اولیه در بیماری سرطان در جامعه علمی، مورد توجه قرار گرفته است.

پرچکانی چوزکی خاطرنشان کرد: در این تحقیق به دنبال طراحی و ساخت بیوسنسور الکتروشیمیایی جهت تشخیص زودهنگام میکروRNAهای دخیل در سرطان سینه در بستر میکروفلوئیدیک بودیم چرا که به کمک این سنسور می‌توان سرطان سینه را در مراحل ابتدایی و با سرعت بالا تشخیص داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است