Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@20:22:52 GMT

کی‌روش: منتظر بازی عراق و یمن می‌مانیم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۲۸۵۲

کی‌روش: منتظر بازی عراق و یمن می‌مانیم

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از مالکیت 70درصدی توپ در طول مسابقه کاملا راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، از سالن کنفرانس ورزشگاه الوحده کی روش حرف های خود در نشست مطبوعاتی را با تمجید از بازیکنان آغاز کرد و گفت: هر دوتیم برای صعود بازی کردند تا به دور بعد برسند. در نیمه اول توانستیم با بیش از هفتاد درصد مالکیت توپ کار را پیش ببریم و یک موقعیت هم به حریف ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانم تلاش زیادی کشیدند تا به این موفقیت برسیم.


وی افزود: اگر می توانستیم از فرصت هایمان بهتر استفاده کنیم در نیمه اول گل های بیشتری را به ثمر می رساندیم تا با دو یا سه گل به رختکن برویم.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برد دو برصفر ملی پوشان افزود: وقتی نتوانستیم در نیمه اول گل های بیشتری به ثمر برسانیم و تیم ویتنام اعتماد به نفس پیدا کرد. آنها در نیمه دوم یک شوت زدند و تنها همین شوت را به سمت دروازه ایران زدند. آمار گویای همه چیز است. امروز استراحت می کنیم و از فردا برای عراق آماده می شویم.


کی روش در خصوص برنامه آماده سازی تیم ملی برای بازی با عراق تصریح کرد: بازی با عراق همیشه خیلی مهم بوده است. تمام تمرکز ما برای این دیدار است. همیشه دیدار پیش رو مهم ترین بازی ماست. تمام تمرکز. و رویای ما روی بازی با عراق است. منتظر نتیجه بازی امروز عراق و یمن می مانیم. چون برایمان مهم است که استراتژی خودمان را در ایم باره تعیین کنیم. اما حالا وقت صحبت درباره بازی  با ویتنام است.

 

وی در ادامه درباره ریتم خوب ایران در این تورنمنت اظهار داشت: همینطور است. بازیکنان هفت گل زدند و توقعات من را برآورده می کنند. از آنها می خواهند فشرده بازی کنند. این سبک بازی را امارات و قطر و عربستان انجام نمی دهند. انها با فشردگی بالایی در میانه میدان بازی می کنند. البته در نیمه دوم کمی عصبانی تر بودند. چون می خواستند گل های بیشتری را به ثمر برسانند. بازیکنانم خیلی خوب بودند و عملکردی را دارند که از آنها انتظار دارم.


ادامه دارد ...

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ویتنام، کیم سانگ سیک به‌عنوان جانشین فیلیپ تروسیه و سرمربی تیم ملی و تیم زیر 23 سال این کشور قرار است آغاز فعالیت کند.

این قرارداد دو ساله است و با توجه به اینکه تروسیه خودش مدتی قبل به‌صورت رسمی برای جدایی از این تیم، تمایل نشان داده بود، فدراسیون فوتبال ویتنام تصمیم به فسخ قرارداد او گرفت تا بدین ترتیب در دو بازی باقی‌مانده از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، این مرد 45 ساله کره‌ای به‌عنوان سرمربی تیمشان روی نیمکت بنشیند. 

کیم که خودش تا سال 2013 به‌عنوان بازیکن برای جونبوک موتورز و تیم ملی کره جنوبی بازی می‌کرد، در سال 2020 وارد حرفه مربیگری شد و با تیم جونبوک موتورز در طی 3 سال توانست یک قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد. 

ویتنام با عملکردی که در سال‌های گذشته داشت، تبدیل به یک تیم شگفتی‌ساز شده بود اما تروسیه در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند. ویتنام در جام ملت‌های آسیا با قبول سه شکست در گروه ژاپن، عراق و اندونزی، خیلی زود در مرحله گروهی حذف شد و پس از آن هم در مقدماتی جام جهانی 2026، در گروهی که فیلیپین، اندونزی و عراق حضور دارند، تنها در بازی رفت برابر فیلیپین به پیروزی رسید و در سه بازی دیگر خود شکست خورده است.

البته این تیم هنوز شانس صعود دارد ولی مسیر پیشروی آنها مبتنی به کسب 2 پیروزی در مقابل فیلیپین و عراق در خرداد ماه است که البته در طرف مقابل نیاز دارند اندونزی در هر 2 بازی خود شکست بخورند!

دیگر خبرها

  • قول شرف عبدالله ویسی به هواداران فولاد؛ در لیگ می‌مانیم!
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • آنروا: حمله به رفح تبعات ویرانگری دارد/ تا حد امکان می‌مانیم
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید