Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، طی نامه‌ای از رئیس سازمان بازرسی کل کشور درخواست کردند هزینه‌کردهای سی‌و‌هفتمین جشنواره فجر را بررسی کند. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، طی نامه‌ای به سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، از وی درخواست کرد به هزینه‌کردهای سی‌و‌هفتمین جشنواره فجر رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نامه آمده است: "همانطور که مستحضر هستید نظارت و مراقبت از لازمه‌های هر سیستم اجرایی است، این مهم در عرصه فرهنگ بیش از دیگر زمینه‌ها ضروری به نظر می‌رسد. عرصه سینما و توسعه‌ کمی و کیفی این هنر در کشور و بازخوردهای اقتصادی و تبلیغاتی باعث هزینه‌های بسیار در زمینه‌ ساخت و برگزاری جشنوراه‌ها در کشور شده است. باید توجه داشت که سینما در کشور ما وامدار بخش‌های دولتی یعنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری است. حال در آستانه‌ برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر این جشن بزرگ سینمای ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

درخواست 76 دفتر بسیج دانشجویی از آیت‌الله آملی لاریجانی

 

در سال‌های اخیر برای برگزاری هر دوره‌ جشنواره میلیاردها تومان هزینه شده است. ضرورت وجود جشنواره‌های هنری آن‌هم از نوع سینما با طرفداران بسیار و ظرفیت‌های بی‌نظیرش در جذب و فرهنگ سازی برای مخاطبین بر همگان ثابت شده است اما باید توجه داشت که بیت‌المال مسلمین چگونه و بر چه اساس آن هم در شرایطی که بسیاری از موسسات فرهنگی کشور به دلیل ضیق مالی رو به تعطیلی می‌روند، هزینه می‌شود.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگ‌ترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی، از حضرتعالی و مجموعه تحت امرتان درخواست دارد تا با تشکیل تیم‌هایی کارشناسی همزمان با برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره فجر نسبت به هزینه‌کردها بر اساس قوانین کشور جهت جلوگیری از ریخت و پاش‌ها، تجملات و زرق‌و‌برق‌های بی‌مورد در این شرایط جنگ اقتصادی اقدامات لازم را مبذول فرمائید."

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران صادق لاریجانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران صادق لاریجانی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران صادق لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، در سخنرانی افتتاحیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی ضمن تبریک به گامبیا به خاطر ریاست این اجلاس، تصریح کرد که کشورش خواستار آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه است.

وزیر خارجه عربستان همچنین بر اهمیت تأمین گذرگاههای بشردوستانه امن برای پایان دادن به درد و رنج فلسطینیان در غزه تاکید دارد.

نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول، پایتخت گامبیا آغاز به کار کرد. موضوع جنگ علیه نوار غزه در راس اولویت های پانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اسلامی قرار دارد.هدف از برگزاری این اجلاس تقویت وحدت در مقابله دسته جمعی با چالش های مبرم پیش روی امت اسلام و گسترش همکاری و همبستگی بین کشورهای عضو در دستیابی به اهداف مشترک مندرج در منشور این سازمان است.

این اجلاس دو روزه با شعار «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» به بررسی مسائل و موضوعات جهانی از جمله وضعیت کنونی فلسطین و جنگ کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار نفر شده است؛ مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

کد خبر 6096592

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟