Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای لشکر فاطمیون از آغاز به کار این کنگره در قم خبر داد. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر ولدان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع « نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای لشکر فاطمیون» که در سالن جلسات بهشت معصومه برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: هم‌زمان با سالروز ولادت عقلیه بنی‌هاشم، به‌صورت رسمی نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای لشکر فاطمیون در قم آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا افزود: اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به‌عنوان یک رکن رکین مطرح بوده و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا رمز تداوم انقلاب اسلامی است، همچنین  یک راهبرد حقیقی ایرانی و اسلامی در برابر هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی دشمن است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: عده‌ای جان پرقابل خود را در طبق اخلاص گرفتند و در درون و یا بیرون از مرزها جان خود را تقدیم اسلام کردند بنابراین باید به این اصل به‌عنوان اصلی اساسی نگریسته شود.

ولدان با اشاره به جایگاه مقاومت و به‌ویژه شهدای مدافع حرم ابراز کرد: تاریخچه جبهه مقاومت را باید در سال 1975 میلادی در لبنان جست‌وجو کرد، که در آن شهید چمران و امام موسی صدر حزب عمل را در راه پیروزی لبنان تشکیل دادند.

«محمود»؛ فیلمی از جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم7 مستند شهدای مدافع حرم کرمان ساخته شدبرگزاری نخستین یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون تهران+تیزروی بیانات مقام معظم رهبری درباره شهدای مدافع حرم را مورداشاره قرار داد و گفت: دفاع از حریم اهل‌بیت(ع)، دفاع از کشور، انقلاب و دین اسلام  و شهادت در غربت سه ویژگی خاص شهدا از دیدگاه مقام معظم رهبری هستند که آن‌ها را از دیگران متمایز کرده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با اشاره به دسیسه افکنی دشمنان گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن در قلب خاورمیانه سه کشور لبنان، سوریه و عراق را هدف قرار داده و داعش را راه‌اندازی کردند، بنابراین بهترین دفاع در برابر دشمنان تهاجم و فعال کردن دکترین تهاجم است.

ولدان تأکید کرد: نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای لشکر فاطمیون با این مبانی فکری و اصولی راهبردی که ذکر شد شروع‌ و یک دبیرخانه دائمی برای شهدای جبهه مقاومت تشکیل‌شده و تداوم خواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: سپاه پاسداران علی بن ابی‌طالب استان قم، شورای شهر قم، شهرداری قم، سازمان آرماستان‌های شهرداری قم، مرکز حفظ آثار شهدای قم، بنیاد خاتم‌الاوصیا استان قم، بسیج رسانه استان و شورای سیاست‌گذاری بسیج فاطمیون ازجمله دستگاه‌ها و نهادهایی هستند که در این کنگره همکاری دارند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود