Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام ابوالقاسم پور كارشناس و پيشكسوت فوتبال كشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دومین دیدار تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل تیم ویتنام اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم، بازیکنان کشورمان در این دیدار نظم خوبی داشتند و توانستند به خوبی بر ویتنام غلبه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: امیدوارم همین شرایط خوب ادامه داشته باشد و تیم عراق را هم با نتیجه خوبی شکست دهیم تا مقتدرانه و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کنیم. نتیجه ۲ بر صفر مقابل ویتنام قابل قبول بود، اما اگر از فرصت هایمان بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم همانند دیدار نخست مقابل تیم یمن با تفاضل خوبی این تیم را هم شکست دهیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همان طور که گفتم در این دیدار هم مانند بازی مقابل یمن اکثر بازیکنان عملکرد خوبی را از خودشان به نمایش گذاشتند، اما در مجموع سامان قدوس نمایش بی نظیری داشت و به نظرم بهترین بازیکن تیم ملی کشورمان در این دیدار بود.

ابوالقاسم پور در رابطه با مهم‌ترین حریفان ایران در جام ملت‌ها گفت: تیم‌های استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و عربستان از قدرت خوبی بر خوردار هستند و به نظرم این کشور‌ها مهم‌ترین حریفان ایران در مراحل بعدی هستند، اما نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و اگر می خواهیم قهرمانی را به دست آوریم باید در مقابل تمامی تیم‌ها با تمام قدرت ظاهر شویم.

وی در خصوص شانس قهرمانی ایران در این رقابت‌ها افزود: کارلوس کی روش چندین سال است که هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و در این سال‌ها توانسته شناخت خوبی را از بازیکنان ایرانی داشته باشد، همان طور که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد خوبی را از تیم کشورمان شاهد بودیم در این رقابت‌ها هم فوق العاده بوده ایم و اگر همین انسجام را در مسابقات بعدی هم داشته باشیم مطمئن باشید عنوان قهرمانی را می‌توانیم پس از سال‌ها به دست آوریم.

بيشتر بخوانيد:

کی روش: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ویتنام بزنیم/ امیری می‌تواند در بهترین تیم‌های جهان بازی کند

کفاشیان:گام دوم را محکم برداشتیم/ مقابل عراق با آرایشی متفاوت ظاهر می‌شویم

آزمون:موفقیت تیم ملی فقط برایم مهم است/ بازی برابر عراق فینال است

انتهای پيام/

اظهارات كارشناس فوتبال كشورمان در خصوص بازی ايران و ويتنام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال جام ملتهای آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند