Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمشیر در سنگ فرو رفته است و شاید کسی که در بازی فردا آن را بیرون بکشد، صاحب تاج و تخت اولدترافورد شود.

طرفداری- تاتنهام (احتمالا) در جذاب‌ترین مسابقه هفته بیست و دوم لیگ برتر، در خانه از منچستریونایتد میزبانی خواهد کرد.

مشخصات بازی یکشنبه ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹ | ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت: ۲۰:۰۰ تورنمنت: لیگ برتر انگلیس | هفته بیست و دوم ورزشگاه: ومبلی داور: مایک دین ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

پس از گذشت ۲۱ هفته از رقابت‌های لیگ برتر، تاتنهام با برتری ۱۰ امتیازی نسبت به منچستریونایتد، در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعار آن‌ها در فصل جاری «یا همه یا هیچ» بوده است؛ چرا که هیچ یک از مسابقات آن‌ها در لیگ برتر به تساوی ختم نشده است. از پنج شکست اسپرز در این فصل، سه مورد شکست‌های خانگی بوده‌اند ولی مائوریسیو پوچتینو می‌داند که برای پر رنگ نگه داشتن شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، نباید شکست دیگری را در رقابت‌های خانگی متحمل شود. شاید او در نشست خبری قبل از بازی چیز دیگری گفته باشد ولی بر کسی پوشیده نیست که انگیزه پوچ برای برای رویارویی با تیمی که در ماه‌های اخیر دائما به آن لینک شده است، فراتر از همیشه خواهد بود. 

ویکتور وانیاما به دلیل مصدومیت بازی فردا را از دست می‌دهد. وضعیت اریک دایر و لوکاس مورا هم نیازمند بررسی در آخرین ساعات است.

آزمون بزرگی که همه انتظارش را داشتند فرا رسید؛ حالا پوچتینو باید ثابت کند که چرا در حد نشستن بر روی نیمکت منچستریونایتد است. کسب پنج پیروزی طی پنج بازی قبلی، به او و شاگردانش روحیه خوبی بخشیده است اما چالش فردا از جنس متفاوتی است و پیروزی در آن می‌تواند گام بزرگی در راستای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده باشد. مزیت یونایتد نسبت به تاتنهام این است که حذف زودهنگام آن‌ها از لیگ کاپ، اردوی یک هفته‌ای در آب و هوای گرم و معتدل دبی را برای‌شان در پی داشت. 

مارکوس روخو طبق معمول مصدوم است. جدا از او، پل پوگبا، الکسیس سانچز و کریس اسمالینگ هم مشکلاتی داشتند که ظاهرا به خوبی ریکاوری کرده‌اند و می‌توانند در فهرست ۱۸ نفره تیم قرار بگیرند. علاوه بر این، اریک بایی آخرین جلسه از محرومیتش به خاطر اخراج مقابل بورنموث را تجربه خواهد کرد.

نکات آماری تاتنهام به دنبال این است تا برای اولین بار پس از سپتامبر ۱۹۶۰، سومین برد پیاپی خود مقابل منچستریونایتد در بالاترین سطح فوتبال انگلیس را کسب کند. پس از اورتون ۱۹۸۷، تاتنهام می‌تواند به اولین تیمی تبدیل شود که در این بازه زمانی، چهار مسابقه پیاپی خانگی خود مقابل منچستریونایتد در بالاترین سطح فوتبال انگلیس را با پیروزی پشت سر می‌گذارد. هری کین طی هشت بازی آخر خود در رقابت‌های لیگ برتر، ۸ بار موفق به گلزنی شده است. مارکوس رشفورد طی ۸ بازی آخر خود در رقابت‌های لیگ برتر، روی ۹ گل منچستریونایتد مستقیما نقش داشته است (۴ گل و ۵ پاس گل). اگر در بازی فردا هم نام او در فهرست گلزنان قرار بگیرد، او برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود، سه بازی پیاپی در لیگ برتر گلزنی می‌کند. منچستریونایتد در ۱۷ مسابقه آخر خود به عنوان تیم مهمان در برابر تیمی از لندن در رقابت‌های لیگ برتر، تنها ۴ بار پیروز شده است (۴ تساوی و ۹ شکست). پیش بینی هو اسکورد تاتنهام ۲-۱ منچستریونایتد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری کریستال‌پالاس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد شامگاه _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد کریستال‌پالاس به‌پایان رسید.

میشل اولیسه در دقایق ۱۲ و ۶۶، ژان فیلیپه ماتتا در دقیقه ۴۰ و تایریک میچل در دقیقه ۵۸ برای کریستال پالاس گلزنی کردند.

خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد کد خبر 751298

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست