Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@23:29:37 GMT

حضرت زینب‌کبری(س) معیار سنجش بانوان باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۳۸۹۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عشرت شایق، محقق و پژوهشگر فرهنگی و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی امروز  در همایش زینبیون رهروان انقلاب اسلامی که در حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در جایی‌که ائمه قدم گذاشتند قدم بگذاریم باید از وصف و توصیف به عمل برسیم.
وی با ذکر این مطلب که در جمهوری اسلامی ایران در کشتی امت ولایت نشسته‌ایم، یادآور شد: کسانی‌که اهل تنبلی و خودمحوری هستند در هر لباسی باشند خطرناک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایق نیاز مملکت را وجود بانوان سلحشور و زینب‌منش دانست و گفت: ما به ذکر اعتقاد داریم نه به ورد ما باید اهل عمل باشیم.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی حضرت زینب‌کبری(س) را معیار سنجش زنان دانست و افزود: زینب(س) بود که کربلا را نگه داشت؛ لذا زینب(س) مقیاس بانوان باشد.
این محقق و پژوهشگر فرهنگی به صبر و استقامت حضرت زینب(س) اشاره کرد و یادآور شد: یزیدیان آب را دریغ کردند و از فرزند ۶ ماهه هم نگذشتند اما عقیله بنی‌هاشم به‌عنوان یک زن محجبه تمام معادلات یزیدیان را برهم زد.

وی به اساس قرآنی نظام اسلامی ایران اشاره کرد و با تاکید بر این‌که نباید کار زینبی کردن غفلت کرد و غرق در فضای مجازی شد، ادامه داد: ما باید جریان یزید، شمر، ابوموسی اشعری و مروجان تفکر شیطان را بشناسیم.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با گریزی به سند ۲۰۳۰ در حوزه تعلیم و تربیت، گفت: سند ۲۰۳۰ باید ابتدا در صحن علنی مجلس مطرح و سریع به کمیسیون تطبیق برود این در حالی‌است که مردم انقلابی که از بطن انقلابند هوشمندانه عمل می‌کنند.
این محقق و پژوهشگر فرهنگی الهی بودن و نافد بودن را ویژگی کار انقلابی برشمرد و با ذکر این مطلب که نفوذ کار انقلابی در سطح بین‌المللی است، اضافه کرد: زینب یعنی زاینده تفکر اسلام باشیم ما باید زایش جمعیتی انقلابی تفکر امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم در عین حال باید زینت دهنده باشیم و به حجاب و عفاف افتخار کنیم.
وی با اشاره به این‌که زینب(س) دل‌بسته دنیا نبود، یادآور شد: نقطه عطف جمهوری اسلامی که جهان را به اسلام دعوت کرده با قدرت الهی اسرائیل را تسلیم کرده است بالندگی در رسالت تولی و تبری است.
شایق به نفوذ انقلاب در جهان اشاره کرد و با این‌که انقلاب ما عرصه‌های جهانی را در نوردیده است، اضافه کرد: سالانه به جمعیت اسلامی انگلیس افزوده می‌شود.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بسیج و سپاه را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز پژوهش های مجلس و گزارش های این مرکز با عصبانیت دولت رئیسی همراه شده است. علی ربیعی سخنگوی دولت سابق در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشته است؛

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.



ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت.

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901207

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ببینید | تصاویری دیدنی از قلدربازی میمون برای ۲ مار کبری
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!