Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره سراسری عکس با موضوع نمازجمعه به میزبانی ستاد نمازجمعه شهرستان خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.
علاقه‌مندان برای ارسال عکس با موضوع نمازجمعه می‎توانند از طریق ارتباط با کانال فرهنگی و هنری آدینه مصلی الغدیر شهرستان خرم‏‌آباد در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و یا از طریق ایدی @khorramabad_kanon یا شماره تماس ۰۹۱۶۹۶۷۴۴۵۲ اقدام نمایند.و یا با مراجعه به پایگاه‌های مستقر در مصلی الغدیر خرم‎آباد جهت تحویل عکس به‌صورت حضوری اقدام کنند.
شرکت برای عموم مردم اعم‌از بانوان و آقایان در سه گروه سنی ۱۰ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۵ سال و ۳۶ تا ۵۰ سال آزاد است و جوایز ارزنده‌ای به برگزیدگان در هر رشته اعطا می‎شود.
بنا براین گزارش، زمان شروع مسابقه جمعه، ۱۴ دی و آخرین مهلت شرکت در مسابقه و یا ارسال آثار جمعه، پنجم بهمن‌ماه امسال اعلام شده و آیین اختتامیه و تجلیل از منتخبان نیز ۱۲ بهمن‌ماه امسال هم‌زمان با آغاز دهه فجر در شبستان مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار می‎شود.
بنا بر مقررات دبیرخانه مسابقات فرهنگی نمازجمعه خرم‎آباد هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، شرکت در جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد، دبیرخانه حق انتشار آثار را برای خود محفوظ می‌داند، مسئولیت هرگونه سوء استفاده از آثار دیگر هنرمندان برعهده ارسال کننده است و دبیرخانه هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد کمااینکه عکس‌ها باید به‌صورت دیجیتال با فرمت jpg به دبیرخانه ارسال شوند.عکس‌ها باید متعلق به سال ۹۷ با موضوع نماز جمعه عکس‌برداری شده باشند.
یادآور می‏‌شود، خاطره‌نویسی و صحت قرائت نماز(صحیح‌خوانی نماز) نیز از دیگر بخش‌های مسابقات ستاد نمازجمعه خرم‌آباد است و شرکت‌کنندگان در این دو بخش می‎توانند روزهای جمعه از ساعت ۸ الی ۱۲ ظهر به محل برگزاری نمازجمعه خرم‎آباد مراجعه کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور