Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ظهرامروز جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان های همدان با حضور  مدیر کل زندان های همدان ،مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان های تابعه استان در سالن کنفرانس اداره کل زندان های همدان  برگزار شد.

مدیر کل  سابق زندان های همدان در آخرین جلسه خود در  شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان های همدان ، با تقدیر از زحمات روسا و کارکنان ستادی و زندان های تابعه  اظهار کرد: استفاده از متخصصان امر در برنامه ها و همدلي كليه همكاران در تمام امور از برنامه هاي  آتی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همدلی  همکاری بین کارکنان  عنوان کرد: بنده در طول مدت بیش از 6 سال فعالیت خود در استان همدان همواره شاهد وفاق و همدلی در بین کارکنان زندان های استان همدان  بودم.

یاری از بكار گيري تمام ظرفيت ها و بالابردن انگيزه در كاركنان زندان ها به عنوان الویت کاری خود  در اداره زندان هاي استان همدان  اشاره و بیان کرد: در واگذاری پست های مدیریتی به نیروهای بومی استان  بسیار اعتماد کردم.

وی با اشاره به انتصاب خود به عنوان  مدیر کل زندان های استان آذربایجان شرقی،  تصریح کرد: اکنون که قرعه برای خدمت در سنگری دیگر برای اینجانب فراهم شده است ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف ،وفاق و همدلی کلیه روسا و کارکنان ستادی اداره کل و زندان های تابعه  از آشنایی با شما افتخار می کنم و از همکاری شما سپاس فراوان دارم.

مدیر کل  سابق زندان های همدان در پایان این مراسم با تبریک به مهندس هادی رنجبران به عنوان سرپرست جدید اداره کل زندان های همدان برای ایشان ارزوی موفقیت کرد.

گفتنی است؛ حسن محمد یاری از سال ۱۳۹۱ به مدت ۶ سال به عنوان مدیرکل زندان های همدان این مسئولیت را بر عهده داشت و اخیرا با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به عنوان مدیر کل جدید زندان های استان آذربایجان شرقی  معرفی شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اداره کل زندان ها انتصاب رنجبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم