Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در آیین اختتامیه بخش استانی این جشنواره که در منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر سال جاری سهم مشارکت و سهم استان‌ها در نتایج نهایی جشنواره بالا رفته است.

او گفت: طبق آخرین آمار که از سوی هیئت داوران رسیده است، حدود 52 درصد آثار برگزیده در همه بخش‌ها سهم هنرمندان شهرستانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهانی مرند همچنین از تقدیر دو دبیر برگزیده استانی در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر سال جاری خبر داد و افزود: قرار بر این شد که از یک یا دو دبیر جشنواره های بخش استانی، که به صورت شایسته برگزار شده است، در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر تقدیر به عمل آید.

لازم به ذکر است که سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بخش استانی- منطقه آزاد اروند طی روزهای 18 الی 21 دی ماه جاری با اجرای پنج نمایش صحنه‌ای از آبادان، خرمشهر، کرمان و تهران برگزار شد.

همچنین در این دوره از جشنواره پنج نمایش خیابانی و پنج نمایشنامه خوانی توسط اعضای تئاتر انجمن هنرهای نمایشی اروند اجرا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند تئاتر استانی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان