Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- عراق موفق شد در دومين ديدار خود به پيروزي برسد.

به گزارش آريا، عراق و يمن از دور دوم مرحله گروهي در گروه D به مصاف هم رفتند که در پايان عراق موفق شد با حساب 3-0 به پيروزي برسد.

در نيمه اول مطابق انتظار عراق مالکيت توپ و ميدان را در اختيار داشت و حملات متعددي سمت دروازه يمن طراحي کرد که در نهايت موفق شد در دقيقه 11 روي اشتباه بازيکنان يمن و حرکت فردي بسيار خوب محند علي به گل اول دست پيدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات عراق هنوز ادامه داشت که در دقيقه 19 بشار رسن ستاره تيم پرسپوليس با حرکت در عرض و يک شوت خوب اختلاف را دو برابر کرد. عراق در اواخر نيمه اول نيز شانس بيشتر کردن اختلاف را داشت که با بي دقتي مهاجمانش موقعيت ها را از دست داد.

در نيمه دوم بازي کمي متعادل تر از نيمه اول دنبال شد و يمني ها نيز چند باري براي جلال حسن خطرساز شدند. اما پس از گذشت 20 دقيقه از نيمه دوم بار ديگر عراق مالکيت توپ را برعهده گرفت و اجازه پيشروي بيش از حد به يمن نداد. در اين بين در دقيقه 64 ضربه محند علي نيز به تيرک عمودي دروازه يمن اصابت کرد. در دقيقه 92 نيز علاء عباس آخرين گل عراق را به ثمر رساند تا اين ديدار در نهايت با حساب 3-0 به سود عراق به پايان رسيد.

در جدول اين گروه ايران در حال حاضر با 6 امتياز و تفاضل گل +7 در صدر جدول قرار دارد و عراق نيز با 6 امتياز، اما تفاضل گل +2 در رده دوم قرار دارد. ايران مي تواند در هفته آخر نيز با يک تساوي به عنوان صدرنشين به دور حذفي صعود کند.

دقيقه 16: ارسال احمد السروري از روي ضربه آزاد سمت راست زمين و ضربه سر عبدالواسع المطري به شکل خطرناکي از روي تيرک افقي دروازه عراق به بيرون رفت.
دقيقه 21: پاس در عمق علي عدنان را سعود السوادي زودتر از بشار رسن جمع کرد تا عراق به گل سوم نرسد.
دقيقه 29: سعود السوادي توپ ارسالي از روي کرنر را دفع کرد.
دقيقه 33: محمد با رويس اجازه نداد عراقي‌ها به گل سوم برسند و پاس در عرض احمد ياسين را به کرنر زد.
دقيقه 43: بشار رسن با فرار از ميانه زمين پاس در عمق خوبي به حسين علي داد که شوت آخر او دقت لازم را نداشت و در دستان سعود السوادي جاي گرفت.

دقيقه 64: جلال حسن شوت پشت محوطه مهاجم يمن را دفع کرد.
دقيقه 64: ضد حمله سريع عراقي‌ها نزديک بود اين تيم را به گل سوم برساند، اما پاس در عمق بشار رسن و ضربه چيپ پاي چپ مهند علي به تيرک عمودي دروازه يمن اصابت کرد.
دقيقه 69: مهند علي با سرعت و تکنيکي بالاي خود به زيبايي از بين عمار حمصان و وحيد محمد عبور کرد، اما شوت نهايي او چندان خوب نبود تا توپ از روي دروازه يمن به بيرون برود.
دقيقه 72: شوت راه دور حسين علي به بيرون رفت و تبديل به گل نشد.
دقيقه 87: ضربه سر علاء عباس روي توپ ارسالي از جناح چپ زمين در دستان سعود السوادي قرار گرفت.
دقيقه 89: شوت احمد ياسين دقت لازم را نداشت و راهي اوت شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه