Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-09@02:16:50 GMT

(ویدئو) خلاصه بازی عراق ۳- یمن صفر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۴۶۷۲

‍‍‍‍‍‍

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی عراقی‌ها کار چندان سختی مقابل ضعیف‌ترین تیم این گروه نداشتند. شاگردان «سرکو کاتانچ» خیلی زود و در دقیقه ۱۱ توسط «مهند علی» مهاجم زهردار خود به گل رسیدند. در این بازی «بشار رسن» و «طارق همام» از ابتدا در ترکیب تیم ملی عراق قرار گرفته بودند. همکاری این دو در کنار «صفا هادی» باعث از کار انداختن هافبک‌های یمنی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هشت دقیقه بعد از گل اول، «بشار رسن» گل دوم بازی را به ثمر رساند. هافبکی که هم کاتانچ در تیم ملی عراق و هم برانکو در پرسپولیس به بازی ساده و در عین حال هوشمندانه اش اعتقاد ویژه‌ای دارند.

در نیمه دوم یمنی‌ها چند موقعیت را به صورت پراکنده روی دروازه عراق خلق کردند، اما هیچکدام از آن‌ها راه به جایی نبرد. عراقی‌ها که تا آخرین دقایق بازی دست بردار نبودند در دقیقه ۹۰ و روی یک ریباند در محوطه جریمه یمن توسط «علا عباس» گل سوم را هم زدند.

عراق با این نتیجه و تفاضل گل (۴+) هم امتیاز با ایران در رده دوم جدول گروه قرار گرفت تا منتظر بازی سوم خود با تیم ملی ایران باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جام ملتهای آسیا تیم ملی عراق تیم ملی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل دوم رئال مادرید به بایرن مونیخ در دقیقه ۹۲

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بایرن مونیخ ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) «گوسفند مارکوپولو»؛ گوسفند وحشی افغانستانی که آمریکایی‌ها برای کشتنش ۴۰ هزار دلار خرج می‌کنند! (تصاویر) «موش دو پای بلوچستان»؛ کوچکترین کانگورو جهان که هرگز آب نمی‌خورد! (تصاویر) سگ افغان؛ لجبازترین، احمق‌ترین و زیباترین سگ دنیا! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل دوم رئال مادرید به بایرن مونیخ در دقیقه ۹۲
  • ادعای خبرنگار عراقی: بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد
  • فصل جدید تجارت با همسایه غربی
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس 2 - نساجی مازندران 1
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین