Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان، مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.
سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به پاسداران و مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: اولویت‌های کاری ما توسط ایشان بیان‌شده است و باید این اولویت را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای حراست از حرکت انقلاب و پیشرفت آن باید تکامل درونی و پیش‌روندگی سپاه و بسیج انجام شود و باید در این زمینه با جدیت تلاش کنیم و راهبردهای انقلاب را تبیین کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه امروز در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: باید ثمرات این انقلاب را باحالت مقایسه‌ای و از نگاه دیگران برای نسل جوان و آحاد مردم بازگو کنیم.
وی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که مشکلات بر روی ما اثر بگذارد و باید مراقب باشیم که سایش اعتقادی پیدا نکنیم و همه اقشار بسیج را در این زمینه در نظر داشته باشیم.
در این مراسم ضمن تجلیل از تلاش‌ها و خدمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی قره چاهی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حاج نوروزی به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد. انتهای پیام/ د

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اردکان یزد مسئول دفتر نمایندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا و دنیای صهیونیست، تک قطبی شدن جهان است تا دنیا را تحت سیطره خود قرار دهد.
سردار ابراهیم پور با تأکید بر ضرورت آگاه سازی خانواد‌ها به خصوص نسل کنونی جامعه افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال‌های آنها، حرام خوری است که متأسفانه بعضی سریال‌های ما هم، این فساد را عادی سازی می‌کنند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری، چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفتند.
سردار براهیم پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود به خاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

دیگر خبرها

  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد