Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: مسافر بدحال پرواز مشهد به کویت منجر به تغییر مسیر این پرواز شد.

حسن جعفری افزود: پرواز شماره 669 شرکت هواپیمایی ایران ایر که ساعت 16 و 2 دقیقه از مشهد به مقصد کویت انجام شد به دلیل بدحالی یکی از مسافران به سوی فرودگاه شیراز تغییر مسیر داد و در این فرودگاه به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرتها روزانه تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد