Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:37:39 GMT

شب باستان شناسی جیرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۴۸۱۴

شب باستان شناسی جیرفت

شامگاه امشب (۲۲ دی)، نشست باستان شناسی جیرفت با حضور اساتید دانشگاه جیرفت و کارشناسان پایگاه ملی میراث فرهنگی جیرفت، فرهیختگان هفت شهرستان جنوب کرمان در سالن همایش های بخش جنبی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان برگزار شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، شامگاه امشب (22 دی)، نشست باستان شناسی جیرفت با حضور اساتید دانشگاه جیرفت و کارشناسان پایگاه ملی میراث فرهنگی جیرفت، فرهیختگان هفت شهرستان جنوب کرمان در سالن همایش های بخش جنبی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان در حسینیه شهدای جیرفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست سلمان انجم روز در خصوص دوران پارینه سنگی صحبت کردند و دکتر نادر علیدادی سلیمانی درباره جیرفت در دوره نو سنگی ( نگاهی به کاوش های گاو کشی اسفندقه کهن ترین استقرار شناخته شده در جیرفت) پرداختند.
در ادامه این نشست دکتر میثم شهسواری در خصوص جیرفت در دوران تاریخی ( دوران پیش از اسلام ) توضیحاتی به حاضرین ارائه کردند و دکتر سعید امیر حاجلو سخنانی در خصوص جیرفت در دوران اسلامی گفتند.
بنابراین گزارش، دکتر سعید نصیری به باستان شناسی جیرفت و جایگاه آن در قیاس جهانی پرداختند.

گفتنی است؛ این نشست با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و اداره میراث فرهنگی شهرستان جیرفت برگزار شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند روز پرستار ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی شیراز ایران حضرت زینب س اصفهان پارینه سنگی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • حکمت الله ملاصالحی مؤسس فلسفه باستان شناسی است
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور