Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:23:52 GMT

پرستار اسفراینی در کشور نمونه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۴۸۲۰

پرستار اسفراینی در کشور نمونه شد

فرحناز کاظمی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پرستار در بخش آی.سی.یو در بیمارستان امام خمینی اسفراین خدمت می کند.
وی افزود: آیین قدردانی از پرستاران نمونه کشوری، امروز به مناسبت روز پرستار، در سالن همایش های صداوسیمای جمهوری اسلامی در تهران برگزار شد که از این پرستار اسفراینی نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
5132/7189
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پرستار جنوب شرقی خراسان شمالی روز پرستار سالن همایش جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.
امین سلیمانی از قرارگیری دو معلم این استان در جمع معلمان نمونه کشور خبر داد و گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.
وی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.
سلیمانی گفت: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است