Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، زهرا نژادبهرام در جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری با موضوع بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه دستورالعمل ماده 14 قانون زمین شهری تهران (پیوست سوم سند طرح جامع) گفت: قرار است هر قانونی با توجه به نیازی که در جامعه وجود دارد، به وجود بیاید و قانون به ما هو قانون ارزش ندارد.

وی با بیان ایتکه امروز حدود ۶۰ درصد از باغ‌های ما از بین رفته و برای حفاظت از آنچه باقی مانده، باید قانون سخت‌گیرانه‌ای اعمال شود، اظهار داشت: اگر قرار است این قانون در شورا انجام شود که شورا وارد عمل شود، اگر نه رئوس بالا نظیر هیات دولت ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر ادامه داد: در حال حاضر، هر زمین خالی را به نام باغ ثبت کرده‌‌اند و از آن سو باغها را برج می‌کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زهرا نژادبهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمام اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مرتضی باغبانی اظهار کرد: در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک (محدوده و حریم شهر) بیش از ۲۸۴ هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی افزود: تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضائی و تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

کد خبر 751042

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • شلختگی در شهرسازی کشور مشهود است/ تکلیفمان روشن نیست
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان