Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان، 234 دستگاه بخاری گازسوز در بین خانوارهای نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

علی ابراهیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بخاری های گازسوز در سه مرحله و به تعداد 50، 119 و 65 عدد در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان در مناطق محروم از جمله روستاهای بخش های مرکزی و وزینه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این بخاری ها از محل اعتبارات دولتی و کمیته امداد تهیه شده است، گفت: برای تهیه این بخاری های گازسوز بیش از یک میلیارد و 50 میلیون ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: این اقدام به جهت توسعه گازرسانی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان انجام گرفته که با توجه به نیازهای خانواده های تحت حمایت به بخاری های گازی و وسایل گازسوز برای تهیه تعداد بیشتری از آنها برای توزیع درخواست تامین اعتبار شده است.
وی با اشاره به نقش خیران و مشارکت‌های مردم در یاری رساندن این نهاد اشاره کرد و افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با کمک های نقدی و غیرنقدی خود همانند وسایل گرمایشی به زندگی محرومان این استان گرما ببخشند.
به گزارش ایرنا، تعداد چهار هزار خانوار در سطح شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.
این نهاد امسال 30 میلیارد ریال تسهیلات نیز برای اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت کرده است.
7562/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی کمیته امداد توزیع بخاری سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد

علیرضا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به اقشار نیازمند جامعه، ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها که شامل اجاق گاز، فرش، تلویزیون رنگی، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند، ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۳۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش این نهاد در حوزه شهرستان خاش، توزیع شده است.

کد خبر 6086182

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان