Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@19:52:30 GMT

بررسی کیفیت خودروهای ساخت داخل در آذر ماه ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۵۲۰۲

بررسی کیفیت خودروهای ساخت داخل در آذر ماه ۹۷

انتشار لیست جدید باکیفیت و بی‌کیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل

بر اساس گزارش ارزشیابی خودرو، پرستاره‌های رده‌های کیفی در آذر ماه سال جاری مشخص شدند و ۱۶ خودروی سواری ۴ ستاره کیفی را دریافت کردند.

در دسته قیمتی یک گروه خودرو‌های سبک ـ سواری پژو ۲۰۰۸ و سوزوکی گرند ویتارا و نیو مزدا ۳ و در دسته قیمتی ۲ کیاسراتو، هیوندای i۲۰، هیوندای accent و هاوال h۲ موفق به دریافت ۴ ستاره کیفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دسته قیمتی سه، بسترن b۳۰ و چانگان cs۳۵ و در دسته قیمتی ۴ رنو ساندرو اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پارس تندر، پژو ۲۰۷ و آریو دنده‌ای ۴ ستاره گرفتند.

در دسته قیمتی ۵ هیچکدام از خودرو‌های ساخت داخلی نتوانستند در رده کیفی بالا قرار بگیرند و سایپا ایکس ۱۱۱، سایپا ایکس ۱۳۱، سایپا ایکس ۱۳۲ و سایپا ایکس ۱۳۱ پارس خودرو دو ستاره گرفتند.

در بخش وانت و در دسته قیمتی یک وانت نیو پیکاپ فوتون سه ستاره گرفت و در دسته قیمتی ۲ وانت تندر ۳ ستاره دریافت کرد.

در گروه خودرو‌های سنگین – مینی بوس، ون مسافری وانا و در گروه اتوبوس، اتوبوس بین شهری اسکانیا درسا ۴ ستاره گرفتند.

درگروه کامیونت، کامیونت ایسوزو NPR۷۵K و کامیونت هیوندای HD۶۵ و کامیونت ایسوزو NMR۸۵ و در گروه کامیون، کامیون ایسوزو NPR۷۵M و نیز ایسوز FVR و درگروه کشنده‌ها نیز کشنده ولوو FH۵۰۰، کشنده اسکانیا R۵۰۰ و کشنده اسکانیا R۴۴۰ موفق به دریافت ۴ ستاره شدند.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

از تاریخ  ۹۷/۰۹/۰۱  لغایت ۹۷/۰۹/۳۰

****

کیفیت خودروهای ساخت ایران در مرداد ۹۷

به گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در مرداد ماه ۱۳۹۷ تعداد ۶۸۷۰۸ دستگاه خودرو تولید گردید که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۵۱ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۱ مدل در گروه سنگین می‌باشد.

گروه سبک:

۱- بخش وانت:

در این بخش در سطح قیمتی ۲، خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

۲- بخش سواری:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای نیومزدا ۳ ، پژو ۲۰۰۸ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو، هیوندای Accent ، هیوندای i20 و هاوال H2 ، در سطح قیمتی ۳ خودرویB30 و در سطح قیمتی ۴ خودروهای پژو ۲۰۷ ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ، رنو ساندرو اتوماتیک ، تندر۹۰ پلاس و پارس تندر با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

از تاریخ  ۹۷/۰۵/۰۱  لغایت  ۹۷/۰۵/۳۱

جدول مقایسه سطوح کیفیت-گروه سبک

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: آمار تولید خودرو اخبار خودرو باکیفیت ترین خودرو بی کیفیت ترین خودرو سازمان استاندارد ایران شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کیفیت خودروهای داخلی میزان تولید خودرو در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش

۲ مرد سارق وقتی زنی را کنار خیابان دیدند که ماشینش روشن نمی‌شد، به بهانه کمک خودرو او را روشن و سرقت کردند، در حالی که فرزند خردسال زن هم داخل آن بود.

به گزارش مشرق، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

منبع:همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران