Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سرکشی از خانواده جانباز قطع نخاع مدافع حرم حضرت زینب(س) و تقدیر از مادر این جانباز سرافراز در قم برگزار شد. ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم سرکشی از خانواده سید محمدالله مرتضوی جانباز قطع نخاع مدافع حرم حضرت زینب(س) و تقدیر از مادر این جانباز سرافراز همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم به همت قرارگاه مردمی راویان نور شهدا و با حضور حجت‌الاسلام تکیه‌ای نماینده آستان قدس رضوی در استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رهبر قائم‌مقام قرارگاه خاتم‌الاوصیا در استان قم، مادر شهید مالامیری از شهدای مدافع حرم، فرزندان و خواهران شهدا و جمعی از فعالان فرهنگی استان قم در منزل این جانباز والامقام برگزار شد.

در این مراسم پرچم متبرک آستان قدس رضوی به همراه برخی اقلام متبرکی حرم مطهر امام رضا(ع) به خانواده این جانباز گران‌قدر اهدا شد.

سید محمدالله مرتضوی جانباز  قطع نخاعی مدافع حرم بوده که در آخرین روزهای مأموریت خود در سوریه در سال 94 با اصابت گلوله به ناحیه سر به درجه رفیع جانبازی نائل شده است.

مراسم غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در قم با حضور خبرنگاران به روایت تصویراستان قم 400 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) داردنخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهدای لشکر فاطمیون در قم برگزار می‌شود

این جانباز سرافراز قدرت تکلم نداشته و هیچ حرکتی به جز حرکت چشم ندارد‌ و با حرکات چشم همه‌چیز را تأیید می‌کنند ولی با این شرایط هوشیاری کامل دارند.

این جانباز عزیز به عنوان شهید به وطن و کشور ایران آورده می‌شود ولی بعدها متوجه می‌شوند که هنوز شهید نشده است و پزشکان می‌گویند دو ماه بیشتر این جانباز زنده نخواهد بود که به برکت معجزه امام حسین(علیه‌السلام) اکنون بیش از سه سال بوده که در این دنیا حیاتش ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن و اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری دختران آینده ساز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، جشن و اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری دختران آینده ساز به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور حجت الاسلام سرلک و مداحی عبدالرضا هلالی برگزار خواهد شد.

در این مراسم گروه نمایش و سرود دختران به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

زمان برگزاری یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح در محل میدان تجریش، خیابان دربند آستان مقدس حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام است.

کد خبر 6100116 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • جشن و اجتماع بزرگ ۴ هزار نفری دختران آینده ساز برگزار می شود
  • حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در کرمانشاه
  • روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید
  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم