Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 2میلیاردی اینترنتی خبر داد و گفت: اعتماد بی‌جا به افراد در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین علل وقوع جرائم است. به گزارش جنوب نیوز، علی اصغر افتخاری گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر کلاهبرداری به بهانه وام، موضوع در دستور کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات انجام‌شده مشخص شد فردی ناشناس با درج آگهی وام کم‌بهره در سایت دیوار اقدام به فریب شاکی پرونده کرده و مبلغ 2 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد متهم از هویت دیگران برای کلاهبرداری استفاده کرده است که با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم دریکی از استان‌های همجوار شناسایی شد.

افتخاری ادامه داد: با کسب نیابت قضائی ، اکیپی از  مأموران پلیس فتا به استان مربوطه اعزام و  متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی اظهارداشت: در بازجویی به‌عمل‌آمده، متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی با روبه‌رو شدن با مستندات و مدارک جمع‌آوری‌شده لب به اعتراف گشوده و بیان داشت با درج آگهی وام در شهرهای مختلف کشور اقدام به فریب افراد نموده و از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

این مسئول انتظامی بابیان اینکه درصورتی‌که شهروندان با این شگرد از آن‌ها کلاهبرداری شده است برای شکایت به پلیس فتا محل زندگی خود مراجعه نمایند، گفت: برای دریافت وام و تسهیلات بانکی حتماً به بانک و مراکزی که دارای اعتبار می‌باشند مراجعه کنید و به‌راحتی به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنید.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد