Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مرتضی علیخانی روز شنبه در بازدید از محل احداث شهرک شیرینی قزوین افزود: براساس مصوبه کارگروه زیربنایی استان شهرک شیرینی قزوین با 28 هزار متر مربع مساحت در حاشیه اتوبان قزوین - زنجان در سالهای پیش مصوب شده و فعال سازی آن هم اکنون به پیگیری جدی نیاز دارد.
وی افزود: باتوجه به برند شیرینی سنتی قزوین در کشور با تاسیس این شهرک می توان شیرینی سنتی قزوین را به کشورهای همسایه صادر و از این طریق فرصت های اشتغال زایی مناسبی فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: این شهرک در مکان مناسبی قرار گرفته است و می تواند فرصت خوبی برای معرفی بیشتر قزوین در سطح کشور باشد.
استان قزوین تنوعی از شیرینی ها و خوراکی‌های سنتی خوشمزه و وسوسه‌انگیز دارد که می توان به باقلوای لوزی، باقلوای پیچ یا گل رز، شیرینی پادرازی، نان نخودی قزوین، شیرینی نخودی، نان چرخی، نان برنجی، نان بادامی قزوین، شیرینی اتابکی، نان قندی، نان نازک و قاق اشاره کرد.
6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان قزوین اشتغال سرمایه گذاری قزوین شیرینی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیان‌پور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی سفر به خراسان رضوی ضمن حضور در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و دریافت گزارشی از اقدامات و برنامه‌های آزمایشگاه استان و بازدید از بخش‌های فنی و ستادی اداره کل، برنامه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را در سال جهش تولید، تشریح کردند.

کیان‌پور افزود: هم اکنون در سطح استان‌ها با ۳۷ سازمان و دستگاه اجرایی همکاری نزدیکی داریم و در راستای برنامه ورود به بازار‌های جدید و ارایه خدمات فنی و مهندسی به دیگر سازمان‌ها، ارائه خدمات به دیگر سازمان‌ها در کنار شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی امسال افزایش خوبی خواهد یافت.

وی با بیان اینکه امسال بودجه مناسبی برای توسعه و بهسازی آزمایشگاه‌های فنی و مکانیک خاک در استان‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: باتوجه به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش‌بنیان، فناورانه و مردم پایه است توسعه شرکت به تجهیزات نوین و آخرین فناوری‌ها به طور مستمر پیگیری می‌شود که امسال ضمن تجهیز آزمایشگاه‌ها به دستگاه‌های جدید، تعدادی ساختمان بهسازی و خودرو‌های خدمت خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه تنوع آزمایش‌های قابل‌ارایه در این شرکت بیش از نیاز کشور است، افزود: باتوجه‌به اینکه محصولات و آزمایش‌های جدیدی در دنیا تولید و بهره‌برداری می‌شود، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز امسال تنوع سبد ارایه خدمات آزمایشگاهی خود را به ۷۵۰ نوع آزمایش افزایش خواهد داد تا نیاز صنعت و پروژه‌های عمرانی را پاسخگو باشد.

بر اساس این گزارش مجید کیان‌پور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، خدایار روان‌بد، معاون توسعه مدیریت و منابع، شهرام جمعه خالدی، ذیحساب، حمیدرضا شیخ انصاری، مدیرکل حوزه ریاست، روابط‌عمومی و ارزیابی عملکرد از بخش‌های مختلف آزمایشگاه استان خراسان رضوی بازدید و ضمن استماع گزارش مدیرکل آزمایشگاه استان خراسان رضوی، بررسی عملکرد سال گذشته و برنامه‌های امسال استان در دیدار صمیمی برای رفع مشکلات همکاران شرکت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • افزایش ۴۸درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است