Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:21:01 GMT

کاله آمل میزبان عقاب نهاجا است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۶۰۸۹

کاله آمل میزبان عقاب نهاجا است

کاله مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال میزبان عقاب نهاجا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از آمل، از هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱٦ فردا تیم دگرگون شده کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم شهر آمل میزبان تیم عقاب نهاجا تهران خواهد بود.

شاگردان بهروز عطایی نیم فصل دوم را به خوبی با ۳ پیروزی پیاپی آغاز کرده و توانستند خود را از رده نهم به ششم جدول برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرف مقابل تیم جوان و بی ادعای عقاب نهاجا وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و در تلاش است با پیروزی در دیدار فردا خود را از منطقه سقوط جدا کند.

عقاب نهاجا در ۱۵ دیدار اخیر خود در لیگ برتر صاحب ۳ پیروزی شده که یکی از آن ها به برتری ۳-۲ دیدار رفت مقابل کاله برمیگردد. این تیم با توجه به رقابت تنگاتنگی که با شهرداری ارومیه برای بقا در لیگ برتر دارد به پیروزی در این دیدار نیاز خواهد داشت و در سوی دیگر کاله نیز در پی حفظ روند رو به رشد خود و گرفتن انتقام شکست دیدار رفت پا به میدان می گذارد.

در جدول رده لیگ برتر باشگاه‌های کشور کاله مازندران با ۹ برد و ۲۵ امتیاز ششم است و عقاب نهاجا با ۳ برد و ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جدول شهرداری لیگ برتر لیگ برتر والیبال نیم فصل دوم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال