Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@03:27:51 GMT

بازتاب برد ایران مقابل ویتنام در رسانه قطری

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۶۱۵۱

بازتاب برد ایران مقابل ویتنام در رسانه قطری

پس از برد قاطعانه امروز ایران مقابل تیم ملی ویتنام با نتیجه (۲-۰)، به نقل از رسانه قطری بین اسپرت، یک گل در هر نیمه بازی از ستاره تیم ملی ایران سردار آزمون، نوید یک پیروزی آسان با نتیجه (۲-۰) و ایجاد حاشیه امن برای صعود از مرحله گروهی تیم کارلوس کی روش را می‌داد.

آزمون در بازی قبلی ایران برابر یمن گل زنی کرده بود و این بار در ورزشگاه آل نهیان گل اول تیمش را ۷ دقیقه مانده به پایان بازی مقابل ویتنام به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان ویتنام، ضربه دقیقه ۲۶ سردار آزمون را به خوبی مهار کرد. اما در مقابل سانتر استثنایی سامان قدوس که برای آزمون ارسال شده بود نتوانست مقاومت کند و در نهایت دروازه اش باز شد.

در نیمه دوم بازی، پاس گل عالی مهدی ترابی به آزمونی که تحت فشار قرار گرفته بود داده شد تا ایران با ۲ گل برتر میدان شود.

احمد نوراللهی یار تعویضی شان، بعد از یک ضربه آزاد که برای تیم ایران گرفته شده بود فرار خوبی برای زدن گل کرد، که درنهایت نتوانست گل سوم تیم را به ثمر برساند. او از این بابت نباید ناراحت باشد. اگرچه امکان دارد کی روش از او بخواهد که در آینده اشتباهش را تلافی بکند.

اکنون ویتنام برای صعود از مرحله گروهی در بازی آخر خود باید تلاش کند تا یمن را از پیش روی بردارد. اگرچه ویتنام در مراحل اولیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در نظر همگان بسیار خوب می‌نمود، اما لبه تیز این تیم برش کافی علیه ایران را نداشت.

تیم ملی فوتبال ایران بازی پایانی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را باید به مصاف با عراقی بروند که ممکن است در بازی امروزشان مقابل یمن پیروز شوند و مانند ایران ۲ پیروزی در کارنامه خود ثبت کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جام ملتها جام ملتهای 2019 تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند، اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی