Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@19:12:17 GMT

روش های جوان سازی پوست چه تفاوتی دارند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۶۷۱۱

روش های جوان سازی پوست چه تفاوتی دارند؟

 صدای ایران- دکتر شروین وحیدی متخصص پوست و مو درباره شیوه های جوان سازی پوست گفت: چین و چروک داینامیک معمولا بواسطه بوتاکس از بین می روند و هیچ راه درمانی دیگر فعلا وجود ندارد اما چین و چروک های استاتیک روش های مختلفی برای از بین بردنشان وجود دارد.
دکتر وحیدی در گفتگو با خبرنگار صدای سلامت پایگاه خبری صدای ایران اظهار کرد:  خیلی از مراجعه کنندگان برای جوانسازی پوست می آیند و فقط می گویند میخواهیم جوانسازی پوست انجام دهیم ولی باید یک تعریف درستی از جوانسازی داشته باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این متخصص پوست و مو افزود: در کل جوانسازی به دو دسته تقسیم می شوند به خاطر اینکه عواملی که باعث پیری می شود خود به دو دسته تقسیم می شوند که همان چین و چروک ها هستند که به دو گروه داینامیک یا حرکتی و استاتیک یا ثابت تقسیم می شوند.
 
دکتر وحیدی گفت: دسته اول چین و چروک های داینامیک وابسته به حرکات عضلات هستند، مثل چین و چروک هایی که کنار چشم یا روی پیشانی ایجاد می شود. دسته دوم چین و چروک های استاتیک  هستند که به طور ثابت روی پوست مانده اند و در طول زمان و در اثر عوامل پیر کننده مثل سیگار ، آفتاب و استرس ایحاد شده اند. در نتیجه چین و چروک های زیر چشم در اثر افزایش سن نیز در همین گروه طبقه بندی می شوند .

وی خاطر نشان کرد: چین و چروک داینامیک معمولا بواسطه بوتاکس از بین می روند و هیچ راه درمانی دیگر فعلا وجود ندارد اما چین و چروک های استاتیک روش های مختلفی برای از بین بردنشان وجود دارد .
 
این متخصص پوست و مو افزود: اولین روش مزوتراپی می باشد که شامل تزریق یک سری مواد برای تحریک ساخت کلوژن و تغذیه سلول های پوست برای جوان سازی و بهتر شدن سلول های آن ناحیه می باشد.

دکتر وحیدی افزود: روش دیگر میکرونیدلینگ می باشد که جزء تکنیک های القایی پوست می باشد که ما با این کار کلوژن سازی را از طریق تحریک فیبروپلاست های پوست تحریک می کنیم .

وی افزود: کربوکسی تراپی نیز از جمله روش هایی است که از طریق افزایش جریان خون ناحیه از طریق دی اکسید کربن عملکرد های زیادی دارد از جمله جوانسازی پوست .
این متخصص پوست و مو افزود: هایفو هم روشی می باشد که برای از بین بردن پین و پروک های استاتیک استفاده می شود و از جمله تکنیک هایی می باشد که روی کشش جمع شدن پوست اثر می کند و پوست را جمع می کند و افتادگی ها را برطرف می کند .
دکتر وحیدی گفت:  در آخر هم می توان از روشهای rf  و نخ های لیفت برای درمان چین و چروک استاتیک نام برد.   ویدئو گفتگوی صدای ایران با دکتر شروین وحیدی متخصص پوست و مو را در ادامه ببینید:  


 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جوانسازی پوست جوان سازی پوست متخصص پوست و مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت: کار انسداد مرز در مقاطع مختلفی دنبال شده و گاهی اوقات رها شده است که اکنون با تصمیمات مهم رئیس‌جمهور منابع جدیدی پیش‌بینی شده است که این کار با همت بیشتری انجام شود.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • کبد چرب و دردسرهایش
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • تقویت کننده موی مردانه
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • نشانه‌ها و علائم بیماری کبد
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو