Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- همزمان با ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار شهردار و شوراي اسلامي باقرشهر به ديدار کادر پزشکي و پرستاري درمانگاه شهيد عباسي رفتند و اين روز را با اهداي گل و شيريني به ايشان تبريک گفتند.
عليرضا ناصري پور شهردار باقرشهر با گراميداشت ياد و خاطره شهيد عباسي گفت: نامگذاري اين درمانگاه به نام شهيد عباسي از سوي خانواده ايشان وقف اين مرکز بهداشتي و درماني که براي شهروندان از جمله خيرات و حسناتي است که به جرأت مي‌توان گفت ادامه راه و سيره ايثارگري آن شهيد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا اين قبيل مراکز بهداشتي و درماني به دليل ارائه خدمات به صورت رايگان و تحت پوشش بيمه بودن ، جامعه آماري بيشتري را جذب اين مراکز مي کند و همين امر سختي کار را براي کادر اجرايي و درماني مرکز بيشتر مي‌کند. اما رضايت شهروندان از خدمات اين مرکز نشان از فعاليت شايسته مديريت و کادر اجرايي آن دارد.
وي در ادامه با تبريک روز ميلاد حضرت زينب (س) روز پرستار را به کادر پزشکي و پرستاري به اين مرکز تبريک گفت.
در اين ديدار که رياست شوراي شهر و مجتبي پرک، عضو اين شوراي شهر نيز حضور داشتند ، عين الله آقاپور، رئيس شوراي اسلامي با تبريک روز پرستار به پرستاران اين مرکز از فعاليت خوب اين مرکز که تنها مرکز دولتي بهداشتي و درماني شهر تقدير کرد و گفت:  زحمات شما بر هيچ کس پوشيده نيست و اين ازدحام جمعيت حاکي از نوع خدمات رساني خوب شماست وي در ادامه با اشاره به ضرورت توسعه کالبدي اين مرکز بهداشتي و درماني فضاي فعلي را لازم به توسعه و تجهيز دانست و از مسئولان بهداشتي و درماني خواست تا در اين خصوص اهتمام بيشتري داشته باشند.
 رئيس شوراي اسلامي در ادامه با تبريک اين روز به همه پرستاران اين قشر را قشر زحمتکش و دلسوز دانست که با توجه به خدمات انساني و اخلاقي در کنار خدمات پزشکي همه فعاليت هايشان باقيات الصالحات به شمار مي‌رود .
گفتني است در اين مراسم شهردار، شوراي اسلامي شهر و معاونين شهردار با اهداي گل و شيريني اين روز را گرامي داشتند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مديريت شهري باقرشهر ديدار پرستاران شهر رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان