Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با بیان اینکه دانشجو معلمان می‌توانند مروج و مبلغان خوبی در زمینه امور خیریه و وقف باشند از احداث دانشگاه جامع فرهنگیان به صورت وقف مشارکتی خبر داد. ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، شهرام عروف زاد در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان دارای جایگاه رفیع در تعلیم و تربیت کشور است و رسالت سنگینی بر دوش دارد که این رسالت تربیت معلمان تراز انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجو معلمان می‌توانند مروج و مبلغان بسیار خوبی در زمینه امور خیریه و وقف باشند.

وی افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه فرهنگیان نقطه عطفی برای دانشگاه بوده است و همواره رهنمودهای رهبر عزیز برای دانشگاه فرهنگیان راهگشا است. با عنایت به اینکه کار تربیت معلم یک رسالت سنگین و با اهمیتی است لازم است تا با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی ارگان‌های مختلف چون سازمان اوقاف و امور خیریه این رسالت را به خوبی به انجام برسانیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان بیان کرد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از مناطق مختلف کشور و استان در حال تحصیل در دانشگاه هستند و با آموزش و آگاهی بخشی می‌توان از ظرفیت بالای معلمی آنها به منظور ترویج وقف و شعار همه واقف باشیم استفاده کرد.

موزه وقف در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود

رسانه‌ها در معرفی وقف‌های ناشناخته به مردم اقدام کنند

نیات واقفان فارس به سمت تامین مسکن محرومین هدایت شود

وی ادامه داد: معلمان تاثیر بسیار زیادی روی دانش آموزان و حتی اولیای آنها دارند و از همین زمینه می‌توان برای تبلیغ امور خیریه و سنت حسنه وقف از وجود آنها بهره برد.

عروف زاد اظهار داشت: به دنبال احداث دانشگاه جامع برای دانشگاه فرهنگیان هستیم؛ لازم است تا از ظرفیت سازمان اوقاف و امور خیریه و خیرین این سازمان استفاده کرد تا این طرح با موفقیت انجام شود.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

سید جلال موسوی خطیر با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است ، افزود: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و خاطرنشان کرد: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!