Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:00:15 GMT

نخستین محموله گرانول توسط راه آهن اراک صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۴۷۹۲۰

نخستین محموله گرانول توسط راه آهن اراک صادر شد

«جلال الدین کوکنار» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محموله 240 تنی با 9 واگن نخستین بار از مرز ریلی اینچه برون به کشور قزاقستان صادر شد.
وی، در بخش دیگری از سخنانش از رشد 16 درصدی جابه جایی مسافر امسال در اداره کل راه آهن اراک خبر داد و ادامه داد: 410 هزار و 524 مسافر در این مدت توسط راه آهن این شهرستان به نقاط مختلف کشور جابه به جا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راه آهن اراک گفت: 354 هزار و 742 مسافر در 9 ماه پارسال توسط راه آهن این شهرستان به نقاط مختلف کشور جابه جا شده بود.
حوزه راه آهن اراک شامل خطوط ریلی به طول 426 کیلومتر در استان های قم، مرکزی و لرستان است که 20 ایستگاه را تحت پوشش دارد.
پتروشیمی شازند از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پلیمری و مواد شیمیایی است و از طرح های مهم زیر بنایی کشور محسوب می شود.
پتروشیمی شازند در سال 1372 بهره برداری شد و به عنوان یکی از واحدهای فرادستی مطرح در حوزه نفت و گاز برای زنجیره بزرگی از تولیدکنندگان متوسط و کوچک کشور کارسازی و تامین مواد اولیه دارد.
1955/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل راه پتروشیمی راه آهن قزاقستان نفت و گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان

خرسندی گفت: پس از چندین سال برنامه‌ریزی و اهتمام برای رونق صادرات غیرنفتی شهرستان مراغه محصولات بخش کشاورزی سال زراعی گذشته به مقصد بیش از ۲۰ کشور جهان از جمله کانادا، استرالیا، شیلی و روسیه صادر شد.

 خرسندی افزود: بیشترین میزان صادرات محصولات کشاورزی از این شهرستان با چهار هزار و ۳۰۳ تن به کشمش و خرما اختصاص دارد.

وی همچنین به صادرات ۹ هزار و ۵۰۰ تن سیب مرغوب این شهرستان به کشور‌های مختلف اشاره و بیان کرد: حجم تولید و کیفیت سیب شهرستان در سال گذشته به دلیل سرمازدگی پایین‌تر از سال‌های قبل بود.

خرسندی ادامه داد: این میزان سیب به کشور‌های پاکستان، عمارات، هندوستان و قزاقستان صادر شد اما بازار بسیار وسیعتری برای این محصول وجود دارد.

وی با بیان اینکه مراغه می‌تواند به عنوان پایانه صادرات محصولات کشاورزی منطقه نقش محوری ایفا کند اضافه کرد: قسمت عمده محصولاتی که از این شهرستان صادر می‌شود باغی و خشکبار است.

وی گفت: علاوه بر محصولات تولیدی در مراغه محصولات دیگری از جمله خرما در صنایع شهرستان فرآوری و پس از بسته‌بندی صادر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد