Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص آخرین جزئیات کلیپ کودک آزاری منتشر شده در فضای مجازی گفت: به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود کرده ایم و متهمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند و متهم اصلی بازداشت شده است.

دادخدا سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت: با توجه به مشاهده و رصد فیلمی در فضای مجازی توسط معاونت امور فضای مجازی دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان با موضوع کودک آزاری، بلافاصله از سوی معاونت مربوطه اعلام جرم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان اعلام کرد: علیرغم عدم طرح شکایت از سوی افراد، به عنوان مدعی العموم و من باب کودک آزاری و تخلف از مفاد قانونی و ارتکاب جرم، علیه مسئولان ذی ربط در شهرداری اعلام جرم و در این رابطه پرونده‌ای از جنبه عمومی اعلام جرم و متهم اصلی دستگیر و هم اکنون در بازداشت است.

سالاری تصریح کرد: تمامی افرادی که در این رابطه کوتاهی، قصور و جرمی انجام داده اند تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.
دادستان کرمان بیان کرد: فضای مجازی به صورت مستمر و شبانه روزی کنترل و رصد می‌شود و در صورت وقوع جرم اقدامات مقتضی در جهت مقابله با جرائم انجام خواهد گرفت.

گفتنی است، در فضای مجازی فیلمی منتشر شده مبنی براینکه فردی از شرکت‌های پیمانکار شهرداری دو کودک کار را که مشغول گل فروشی بوده اند را گرفته و شرط آزادی آنان را خوردن گل هایشان می‌کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدعی العموم دادستان کرمان دادسرای کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا