Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی قابلیت‌های توسعه‌ای بزرگی در بخش صنعت و معدن دارد، اما ما تا کنون از این قابلیت ها به نحوه احسن استفاده نکردیم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  محمدرضا پورمحمدی در چهل و هشتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی تبریز، توسعه کشور را در گرو پیشرفت علمی، فنی و ایجاد فرصت های شغلی با توسعه بخش تولید دانست و گفت: بنده اطمینان خاطر می‌دهم که با همه استعداد خود برای پیشبرد بخش تولید و پیشرفت اقتصادی استان تلاش خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشکلاتی که در عرصه‌های اجتماعی وجود دارد، تا حدود زیادی به مشکلات اقتصادی گره خورده است و با رفع مشکلات اقتصادی شاهد گره گشایی از بخش زیادی از مشکلات اجتماعی نیز خواهیم بود.
پورمحمدی گفت: اگر به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خودمان در تبریز و آذربایجان شرقی رجوع کنیم، خواهیم توانست قابلیت‌های توسعه استان را به مرحله ظهور برسانیم.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی بخش خصوصی پورمحمدی صنعت و معدن مشکلات اقتصادی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی

بازدید 20 بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودروها را با خود برد. این لحظات وحشتناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس