Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، وحید نمازی رئیس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: این عکاس با سابقه بجنوردی با موضوع تلفن در این جشنواره شرکت کرده بود که عنوان اثر شایسته تقدیر هیات داوران این جشنواره را کسب کرد.
وی افزود: در مجموع هزار و ۴۰۸ عکاس با ۱۳ هزار و ۴۰۹ عکس از ۵۰ کشور در جشنواره بین المللی عکس خیام شرکت داده شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشنواره جمعه شب با حضور رئیس و معاون فدراسیون هنر عکاسی و تعدادی از سفرای کشور‌های مختلف در تهران برگزار شد.
جشنواره بین المللی عکس خیام هر ساله با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، دانشمند، فیلسوف و شاعر بزرگ ایرانی، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار می‌شود.
جشنواره بین المللی عکس خیام، تنها جشنواره داخلی زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) است.
عکس‌های راه یافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP بنام عکاس، برای دریافت القاب FIAP نیز محاسبه خواهد شد.
انتهای پیام/ط


حضور با ۵۰ کشور در جشنواره عکس خیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار  کرد: ۵۳۶  اثر به زبان ترکی به دبیرخانه هجدهمین  جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجان ارسال شده است، که از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل کشور و استان‌های مختلف و ۱۲۰ اثر از کشور‌های خارجی از جمله ترکیه، آلمان، جمهوری، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق بوده است.

رامین پورعباس ادامه داد: ۶۰ نفر از شاعران از کشور‌های مختلف در این دوره از جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی می گوید: ۴۱۶ اثر از ۲۱۰ نفر در استان‌های مختلف کشور آثار خود را به دبیر خانه هجدهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال کرده اند که از این تعداد نیز ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد هستند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس  مراسم اختتامیه این جشنواره از شبکه جهانی سحر ترکی پخش خواهد شد و همچنین ارتباط زنده با حرم قدس رضوی در جشنواره انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی ۲۶ اردیبهشت ماه در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • ببینید | برگزاری روز بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری در دبی
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد