Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در صورت اثبات تخلف در تصادف های ساختگی، قضات با ضمانت قانونی سوءاستفاده از بیت المال متهم را تحت پیگیرد قرار می دهند.
وی خاطر نشان کرد: نبود ضمانت قانونی الزام آور در برخورد قطعی با متخلفان، یکی از چالش های اساسی است که قانونگذاران در برخورد با این افراد سودجو می باید قوانینی در این بخش تدوین و تصویب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: متخلفان در برخی موارد در انجام تصادف های ساختگی به صورت گروهی و در بعضی موارد به صورت انفرادی، برنامه ریزی می کنند که این اداره کل با اجرای طرح های کارشناسی در شناسایی افراد بزهکار در تلاش است.
نوروزی اضافه کرد: هم چنین در اجرای این طرح خارج از عرف، در بعضی موارد متخلف به صورت فردی و برخورد ساختگی با دیگر خودروهای سواری و باری اقدام به تصادف می کند که در صورت مصدومیت، پزشکی قانونی برای اجرای مراحل قانونی برنامه های کارشناسی را در دستور کار قرار می دهد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی یکی از علت های اساسی در اجرای تصادف های ساختگی است و این رفتارهای هنجارشکنانه در سمنان به نسبت دیگر نقاط کشور محسوس نیست.
به گزارش ایرنا، در نیمه نخست سال جاری 10 هزار و 267 نفر در پزشکی قانونی سمنان معاینه بالینی شدند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 9 هزار و 803 نفر بوده است.
همچنین در این مدت 2 هزار و 957 نفر در تصادف های درون و برون شهری استان سمنان مصدوم شدند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته سه هزار و 54 نفر بوده است.
7339/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان سمنان تصادف کارشناسی مشکلات اقتصادی ساختگی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)