Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ارشاد اسلامی در این نمایشگاه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رییس دانشکده مائده گرگان و شماری از علاقمندان گشایش یافت، مانتوهای اجتماع و مشاغل بانوان و مردان و پوشش سر زنان، طراحی و تولید شده توسط هنرمندان استان ارائه شده است.
در این نمایشگاه همچنین اتودها و طراحی های لباس اجتماع و مشاغل بانوان و آقایان در معرض نمایش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین دومین مسابقه طراحی زنده لباس از برنامه های پیش بینی شده پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان گلستان روز گذشته در این محل برگزار شد.
در این رخداد فرهنگی و هنری 70 طراح جوان گلستانی ایده های خود را در طراحی کت و شلوار و جلیقه مردان و طراحی مانتو مجلسی بانوان به صورت زنده اجرا کردند.
اسامی برگزیدگان این بخش روز پنجشنبه هفته جاری در آیین پایانی جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در گرگان معرفی می شوند.
7333/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان گلستان جشنواره مد و لباس زنان مد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زائران عمره گزار ایرانی بعد از پنج روز اقامت در مدینه و زیارت مرقد رسول الله (ص)، ائمه بقیع و شهدای اُحد، دیشب در مسجد شجره حاضر شدند و لباس احرام بر تن کردند.

زائران کاروان کرمانشاه در مسجد شجره یکی از میقات‌های هفتگانه به نیت عمره از لباس دنیوی خارج شدند و لباس بندگی و پاکیزگی احرام را به تن کردند.

عمره گذاران در حالی به سوی کعبه راهی شدند که با گفتن تلبیه، لبیک اللهم لبیک، در فضایی معنوی و روحانی رهسپار مکه شدند.

یک کاروان از زائران استان کردستان نیز پیش‌تر راهی مکه شد و این دو کاروان نخستین کاروان‌های زائران ایرانی بعد از تعطیلی ۹ ساله عمره بودند.

مسجد شجره که مسجد ذوالحلیفه نیز نامیده می‌شود، از مساجد تاریخی منطقه مدینه است که در هشت کیلومتری جنوب غربی مسجدالنبی و در مسیر مکه قرار دارد. این مسجد، میقات کسانی است که برای عمره تمتع و عمره مفرده از مدینه به مکه می‌روند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر