Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آزمون بعد از بازگشت به تيم ملي، دوباره درخشش را آغاز کرده است.
به گزارش سرويس ورزشي آريا،  بعد از خداحافظي از تيم ملي بعد از جام جهاني روسيه که با توجه به انتقادات شديد از او صورت گرفت، کارلوس کي‌روش با اعتماد بالاي خود مانع از اين موضوع شد. سرمربي پرتغالي که اکنون مهاجم گلزن خود را براي دومين جام ملت‌ها نيز در کنار خود مي‌بيند، با سود بردن از شم بالاي گلزني اين مهاجم در دومين بازي به امتياز ششم و جواز صعود دست يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار آزمون در ديدار با ويتنام نيز با قدرت بالاي خود در نبردهاي هوايي ابتدا گل اول بازي را به ثمر رساند و در ادامه نيز با شوتي تمام کننده ايران را به گل دوم رساند تا اکنون با سه گل زده در صدر جدول گلزنان حاضر شود. با اين حال براي بازيکني که دومين جام ملت‌هاي خود را تجربه مي‌کند و زمزمه‌هاي نقل و انتقالات زمستاني روبين کازان خبر از جدايي او مي‌دهد، مطمئنا اتفاقي بالاتر از گلزني در مرحله گروهي را دنبال مي‌کند و بايد منتظر درخشش بيشتر او برابر حريفان آتي و قدرتمندتر ايران بود.
شاگردان کارلوس کي‎روش در دومين بازي خود در جام ملت‌هاي آسيا هم فوتبال بسيار روان و تاکتيکي ارائه کرد و ضمن خلق موقعيت‌هاي فراوان با نتيجه 2-0 برابر ويتنام به برتري رسيد. حالا تيم ملي ايران با هفت گل زده بهترين خط حمله جام را در اختيار دارد و نمايش هجومي و دلپذير آن‌ها زنگ خطر را براي ديگر مدعيان به صدا درآورده است. روندي که طرفداران ايران را براي کسب چهارمين عنوان قهرماني و شکستن طلسم 45 ساله اميدوار مي‌کند.
سردار آزمون در دو ديدار ابتدايي جام ملت هاي آسيا ثابت کرده، چرا هيچ گاه خداحافظي اش از تيم ملي از سوي کي روش جدي گرفته نشد. چرخش بي نظير و به يادماندني مهاجم تيم ملي در دومين ديدار ايران در جام ملت هاي آسيا 2015 برابر قطر که با ضربه اي تمام کننده، گل پيروزي بخش تيم ملي را رقم زد، آزمون را که در آن زمان تنها 20 سال بيشتر نداشت را به بازيکني ويژه براي کي روش تبديل کرد و از آن زمان تاکنون، مهاجم گنبد کاووسي تيم ملي، همواره يکي از بازيکنان محبوب کي روش در تيم ملي بوده و در تمامي اردوها حضور داشته. مقابل يمن سردار نمايشي جالب توجه داشت و علاوه بر ثبت يک گل، با شوتي که از پشت محوطه جريمه، پايه گذار اولين گل بازي هم شده بود، اما مصاف با ويتنام نبرد ويژه‌تري براي مهاجم 186 سانتي متري تيم ملي بود که انگيزه هاي زيادي براي اثبات توانايي هاي خود به منتقدان دارد و در پايان بازي هم، در اين مورد صحبت کرد. او در پايان بازي از اين موضوع صحبت کرد که بي مهري هاي زيادي به او شده. آزمون توضيح داد براي اينکه رفتار مناسب تري داشته باشد با مربيان و خانواده اش مشورت کرده و گفت که هجمه زياد انتقادات پس از جام جهاني اصلا منصفانه نبوده و به دليل ناآگاهي منتقدان از تاکتيک تيم ملي بوده و اينکه در کشورهاي ديگر به استعدادي که در کشورشان وجود دارد، کمک مي کنند ولي در ايران اينگونه نيست و به هر روشي سعي مي کنند او را تخريب کنند؛ اين البته سکانس پاياني روز پرماجراي آزمون مقابل ويتنام بود ولي او پيش از آن در بازي درخشيده بود تا خبرنگاران در ميکسدزون از او در مورد عملکردش و اينکه به منتقدان پاسخ خوبي داده است، بپرسند.
در مصاف با ويتنام آزمون بار ديگر هم توانايي هاي خود را در بازي هوايي به رخ کشيد و هم در بازي زميني؛ دو خصوصيتي که او را تبديل به يک مهاجم هدف در سطح کلاس جهاني کرده است. او روي گل اول بازي با جايگيري مناسبي که در نقطه کور خط دفاعي ويتنامي هاي کوتاه قامت داشت، توانست به راحتي هرچه تمام تر بلند شود و بدون مزاحمت ارسال قدوس را که مي تواند کلاس سرزني باشد را به گل تبديل کند و روي گل دوم هم با تيزهوشي دو بار زودتر از مدافعين ويتنامي تصميم‌گيري داشت و توپ را با پاي راست و با استفاده از تکنيک بدني مناسب روي پاي چپش آورد تا همه چيز آماده ضربه نهايي اش با پاي غيرتخصصي‌اش بشود. سکانس  پاياني سردار در زمين چمن آل نهيان هم زماني رقم خورد که تابلوي تعويض در دقيقه 79 يعني 9 دقيقه بعد از ثبت دبل او در بازي توسط داور چهارم بالا آمد و او با چهره اي درهم زمين مسابقه را ترک کرد، تا خيلي ها فکر کنند اعتراض آزمون به تعويضش بوده و نگران رابطه او و سرمربي سخت گير تيم ملي براي بازي هاي بعدي باشند؛ نگراني‌اي که با حرف هاي کي روش و آزمون رنگ باخت.  البته مهاجم تيم فوتبال روبين کازان روسيه در کنفرانس خبري و قاطعانه توضيح داد، اعتراض و ناراحتي اش به خاطر عملکرد داوري بوده که با کوچکترين حرکتي از بازيکنان ايران، کارت زرد مي داده ولي رفتاري مشابه با بازيکنان تيم ملي ويتنام نداشته؛ او همچنين توضيح داد، هيچ وقت به مربيانش اعتراض نکرده و نخواهد کرد. کي روش هم که مطابق انتظار با سوالي از سوي خبرنگاران در مورد عملکرد سردار مواجه شد، اينگونه پاسخ داد که او برترين گلزن ماست و در اين بازي هم درخشيد.
بعد از برد مقابل ويتنام بازيکنان تيم ملي که صعود آن‌ها به مرحله‌ي يک هشتم نهايي جام ملت‌هاي آسيا قطعي شده است، در مورد اين بازي صحبت کردند. آزمون درباره اين بازي گفت: خدا را شکر بازي سختي بود و ويتنام تيم خيلي خوبي بود اما با آناليز خوب توانستيم آن‌ها را شکست دهيم و  بازي خوبي داشته باشيم. براي من، آقاي گلي و اين که چه کسي گل بزند مهم نيست. مهم موفقيت تيم است اگر من گلي مي‌زنم، همکاري همه تيم است و اگر بازيکن ديگري گل بزند من خيلي خوشحال مي‌شوم. مهم پيروزي و بردن تيم ملي ايران است. برادرانم به من کمک مي‌کنند و چون مهاجم هستم، 90 درصد توپ‌ها به من ختم مي‌شود. خدا را شکر که سه امتياز را گرفتيم و به مرحله بعدي رفتيم. هيچ موقع در جريان بازي نمي‌ايستم و هميشه دوست دارم حرکت کنم. خدا گفته از تو حرکت، از من برکت. من حرکتم را مي‌کنم تا خدا برکت دهد. برکت هم گل است. بايد در تمام بازي‌ها بهتر از اين باشم.  نگاه ما به هر بازي فينال به فينال است و هر ديدار براي ما حکم فينال را دارد و بازي با عراق هم خيلي مهم است. بايد بگويم که در لحظه‌ي تعويض من به داور اعتراض مي‌کردم. هيچ وقت مرا نمي‌بينيد که به مربي اعتراض کنم. ما به هر کسي برخورد مي‌کرديم کارت زرد مي‌داد. يعني چه؟ وقتي روي ما خطا مي‌شد هيچ عکس‌العملي نشان نمي‌داد. کارت زردها نيز بي‌مورد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سردار ويتنام صحنه تعويض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون

سردار آزمون حدود ۲۵ دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد اما کاری از پیش نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های آاس و یوونتوس از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه آغاز شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یک امتیاز این جدال نه برای رم که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست فایده داشت، نه برای یوونتوس که خطر از دست دادن رتبه سوم را بیخ گوشش احساس می‌کند کارساز بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۵ روملو لوکاکو با یک بغل پای محکم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۳۱گلیسون برمر گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. در نیمه اول دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید. رم با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و یوونتوس با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

در دقیقه ۹۳، رم موقعیتی ایده‌آل را از دست داد. روی پاس تماشایی سردار آزمون، تامی آبراهام با شزنی تک به تک شد اما ضربه ضعیف او دقیقا به جایی رفت که سنگربان یوونتوس حضور داشت.

آبراهام در بازی قبلی مقابل بایرلورکوزن هم در ثانیه‌های پایانی یک موقعیت ایده‌آل را خراب کرده بود.

 

 

دیگر خبرها

  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌