Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت ورزشی دتائو ویتنام، فام دوک هوی در دقیقه 54 بازی ویتنام برابر ایران همراه بازیکن شماره 17 ایران (مهدی طارمی) برای ضربه به توپ به هوا پرید که دو بازیکن از ناحیه سر با یکدیگر برخورد شدیدی داشتند. دوک کوی پس از این برخورد به صورت مستقیم با سر به زمین افتاد که صحنه‌ای دلهره‌آور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، فام دوک هوی هر چند دقایقی دیگر به بازی ادامه داد و سپس با وان دائی تعویض شد، اما بر اساس گفته‌های خودش تا چند دقیقه نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده است و حافظه‌اش را برای مدت کوتاهی از دست داده بود. البته او خیلی سریع به شرایط طبیعی بازگشت. کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ویتنام هم‌اکنون شرایط فان دوک هوی را تحت‌نظر گرفتند تا مشکلی برای همراهی این تیم در بازی پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر یمن نداشته باشد.

تیم ملی فوتبال ویتنام در مصاف امروز با ایران از گروه D جام ملت‌های آسیا 2019 با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد

156 / 156 ویتنام مهدی طارمی جام ملت های آسیا 2019

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ویتنام مهدی طارمی جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۴۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت که بابت جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان خوشحال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمئونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بخشی از نشست خبری خود بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر ساسالو با اشاره به جذب مهدی طارمی و زیلینسکی برای فصل آینده گفت: طارمی به صورت بازیکن آزاد از پورتو به تیم ما می‌آید. او بازیکنی مهم در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود و گل‌های زیادی زده است. از جذب طارمی خوشحالیم.

وی ادامه داد: زیلینسکی نیز بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند. از حضور این بازیکن نیز خوشحال هستم. باشگاه از بابت جذب این دو بازیکن شایسته قدردانی است.

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد